Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det varierer mye hvor mange kg man legger på seg. Men er det slik at hvis man er helt tynn / slank i utgangspunktet, så legger man på seg mer ? Og hvis man har noen kg ekstra, da legger man på seg mindre ? Med andre ord at kroppen styrer det selv.? For min del var jeg f.eks tynn i utgangspunktet da jeg skulle ha førstejenta, og da la jeg på meg mye, mye; 30 kg... Men nå hadde jeg noen ekstra kg i starten og har altså lagt på meg bare 4 kg. Håpet er jo da at kiloene renner av, så er man slank igjen ganske fort, eller hva ? Hva er dere andres erfaringer ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er stor i utgangspunktet, var 90 kg, og har lagt på meg 8 kg =98 nå. Er i uke 33, så det stemmer kanskje ?

Skrevet

Er i uke 29. Veide 52 kg, og har lagt på meg 16 kg.... UGH..

Skrevet

For meg har det vært omvendt. Jeg er tynnere denne gang enn forrige gang - men har lagt på meg mindre. Det kommer jo litt ann på hvor aktiv man er under svangerskapet. Jeg lever denne gang et helt annet liv enn under forrige svangerskap. Ellers må jeg si at jeg støtter konklusjonene din. Overvektige venninner av meg har faktisk gått ned i vekt.

Skrevet

tror det er gaaanske forskjellig..

jeg har alltid vert kjempe tynn og var slank før jeg vle gravid også..

har lagt på meg 6-7 kg og er 30 uker på vei...

Skrevet

Jeg veide det samme før begge svangerskapene. dvs 68 kg og det er noen kg for mye i forhold til min høyde. Jeg la ikke på meg mye sist, 10-12 kg til sammen. Er nå i uke 29 og har lagt på meg 5 kg og håper jeg ikke blir så alt for stor denne gangen heller.

Etter forrige avangerskap raste kiloene av, i løet av 1-2 mnd var jeg tynnere enn før jeg ble gravid! Men det skyldes nok at jeg var syk og sliten og de kg kom like fort tilbake. Ja ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...