Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Skal opp i banken å søke på etableringslån, hva er VELDIG viktig å ha med opp der? Litt dumt å si "åj, det har jeg glemt" lissom...
♥maxen min♥ Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Ta med deg siste lønnsslipp fra 2006 som viser din inntekt for hele året, og kanskje selvangivelsen din, el den du fikk på nyåret for å sjekke skattekortet el bestille nytt. Ta heller med for mye enn for lite! Har du kausjonist?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Det viktigste er vel at du vet brutto årsinntekt og at du har tenkt over hvor mye du kan betale i hvert avdrag o.l Er du kunde i banken fra før så har de jo alle personopplysninger allerede.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 tja...hva hadde vi med da?*tenke* -Siste lønnsslipp -selvangivelsen/årsoppgave Herregud,er ikke lenge sida da,men husker nesten ikke jeg...Men var ikke så mye jeg hadde med...
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Lønnslipper (selvangivelse fra i fjor kanskje?) et "regnskap" over hvor mye penger som går til hva...Da kommer jeg ikke på mer..
♥maxen min♥ Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Tenk litt på hvor mange år du vil ha lånet på også.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Er det vits å ha med siste lønnslipp da jeg er student og jobbet sist i juni? Dette er et lån på 155 000, så det er ikke så mye...Jeg kommer ikke til å jobbe etter permisjon med det første..kun skolegang! Har ikke kasjonist enda, tror vi skal klare oss uten! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå