prinsemamman Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Lurer på noe jeg. Småen sover nå som oftes mellom 24-06/07. Men mister jeg melken om jeg ikke nattammer?? Er så redd for det jeg.
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Neida, mange slutter med nattamming og få mister melka:) Hvis du mot formodning merker noen redusert mengde kan du jo gå til innkjøp av en pumpe, men jeg tror det går bra..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Ja når han er 10 uker tror jeg det er ganske normalt at de kutter ned på nattammingen og mange sover rundt også De regulerer det der ganske bra selv nemlig..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Tror ikke du skal være redd for det. Som skrevet ovenfor kan du jo kjøpe deg en pumpe og stå opp om natten og pumpe deg. Men hør på et godt råd - la han sove om natten !!!!! Vet ikke hvor gammel han er men hvis veksten er ok så la han sove. Du er kjempeheldig som ha en gutt som sover så lenge, så benytt sjansen til å sove selv!
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Hei, vi sluttet også med nattamming når han var ca 2,4 mnd, nå får han siste måltid ca kl 20.00 og sover til 06.30-0700 før neste måltid og jeg har masse melk! (Han er nesten 4 mnd nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå