Havi Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Har så lyst til å få igang denne fødselen, og har hørt flere som har hoppet tau eller gått i trapper. Er det en ide? Noen som har opplevd dette som effektivt??
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Da må det vel være antydning til rier vel...
selma07 og engel Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg vet ikke, men det står i endel av bøkene jeg har lest at det eneste man oppnår er å bli sliten... Og at det kan utsette riene... Men jeg har ingen erfaring selv da.
2flottebarn;) Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Legen min sa at det er ingen vits i å ta storrundvask eller løpe trapper, babyen kommer først når kroppen er klar!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg leste et annet sted at det beste en kan gjøre når riene kommer er og slappe av... For det er et hormon som hjelper riene som kommer om en slapper av. Stresser en mye så blir ikke dette hormonet produsert... Og det kan jo stemme, for maseriene stopper om en beveger og stresser... + at de fleste fødsler starter mens en sover... Og da slapper en jo max av...
findus Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg tror i hvert fall ikke jeg har tenkt å prøve på det - jeg har lyst til å ha noen krefter igjen når fødselen setter igang. Grøss - tenk å skulle gjennom en laaang fødsel etter først å ha sliti seg ut med å springe opp og ned trapper og hoppe tau.... Hjelpe og trøste...
Angelas_Baby Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Jeg løp trappene opp til 5.etg om natten før junior ble født,(etter rakketene på nyttårsaften) gikk FORT til butikken og "jogga" trappene opp igjen dagen etterpå, og jeg fødte noen timer etterpå! Hadde holdt meg heeelt i ro før det, fordi jeg ventet på at det skulle bli januar! Nå vet jeg ikke om det var pga trappene og tur-gåingen, eller om det var junior som ville ut av seg selv, men jeg fødte hvertfall, og fikk en FLOTT fødsel
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har gått opp og ned trapper og byttet på sengene dagen før mine fødsler. Pga av at jeg har sengeklærne i kjelleren og soverommene på loftet så har det blitt en del trappeløping. Var totalt utslitt etter det, gikk til sengs og regnet med en god natts søvn, men etter noen timers søvn så startet riene og på morgenkvisten så var jeg blitt mamma! Har skjedd meg 2 ganger før og satser på det samme også denne gangen! PS! Dette har jeg da gjort på termin så jeg vet ikke om det har noe med trappene og slikt eller om ungene rett og slett bare var klare til å komme til verden! Kanskje en kombinasjon av begge??? Velger å tro det jeg og tro kan som de sier flytte fjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå