Vintersol Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Er det noen som vet hvor man får tak i rimelige engangsammeinnlegg? Fant en pakke på Refleks som kostet 90,- for 36 stk. Det syns jeg virket dyrt? Eller?
mayaya Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker Avent sine, de selges på apotek og hos Barnas Hus.. Er (Tror jeg) 48 i en pakke, og koster kanskje i underkant av en hundrings..? Litt usikker nå..
kk75 Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Natusan sine som du får kjøpt på vanlig matbutikker er de billigste, tror jeg. De funker helt greit, men jeg har kjøpt en litt dyrere pakke (husker ikke merket) til den første tiden. Regner med at jeg blir litt sår i begynnelsen, og da kan Natusan sine innlegg sitte litt fast - det er ikke godt!
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Min erfaring er at det definitivt er verdt å bruke de ekstra kronene på avent-innlegg foran natusan sine! ikke sammenlignbart en gang... men det er kanskje smak og behag? ps: husk et par ull-innlegg til å ha utenpå bh'n som isolasjon Uunnværlig for å forebygge betennelse på vinterstid!
mammae:-) Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Brukte natusan sine mest sist gang og var kjempefornøyd med dei, prøvde avent sine og men ingen spes forskjell for meg. Natusan sine kjøpte eg i dag for 39 kr for 50 stk. (men brukte mye ull og sist da)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg kjøper alltid Chicco sine jeg. På Apotek1 koster de 52 kr for 30 stk.... Og de er litt billigere på Allianse apotek tror jeg... De syns jeg er helt idielle, for de har sånn plastikk i ytterste laget. Når jeg får utdrivningsrefleksen i gang i den en puppen som ungen suger av så renner den andre også, så jeg har alltid fått våte flekker på tøyet om jeg bruker no annet... Har aldri blitt såre av dem heller, så de er helt toppe!!!!!! Natusan sine er helt forferdelige, klistrer seg bare til og lager sår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå