Gå til innhold

jeg skal gifte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern har fridd mange ganger siden vi ble sammen men jeg har sagt nei hver gang.

Denne gangen var det jeg som fridde...............hehe

Selvfølgelig svarte han ja.

Han ble så overrasket og gikk rundt med et stort smil i 2 dager etterpå.

Vi har satt daton til siste helg i juni så jenta var kommer ut av magen og kan være med.

Og vi skal holde det bare enklet.

Kommer jo ikke til å være i form til mye vet jo ikke hvor lenge siden fødsel det er da. Spørs jo hvor ivrig ho er etter å komme seg ut av magen.

Vi hadde ikke tenkt å ha fest fordi familien hans ikke bor i landet men foreldrene har sagt at de kommer og skal betale både for broren hans og bestemoren. Så da blir det et lite selskap, liten sommerfest.

Med min nærmeste familie på 12 (yupp har blitt mange ettervært) og hans på 4 plus mine 2 barndomsvenninner som jeg fortsatt har masse kontakt med.

Blir ikke kirkebryllup da. og ikke fancy brudekjole (regner jo med å amme jentungen. så det hadde blitt for knotete)

Men jeg gleder meg for jeg føler meg sjelden vel i store selskap. eller fansy selskap og ikke har vi råd til det heller.

Så nå får jeg det jeg vil ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Det går så bra og det blir en superkoselig opplevelse og minne. da jeg giftet meg hadde vi også bare nærmeste familie og to venner vi var totalt 21. det var herlig og avslappet og jeg ville ikke gjort det annerledes. vi hadde riktig nok noen kaffeselskap for resten av slekta hans - i hans hjemland, og min slekt og venner, men det var ikke like stivt som en brylluppsfest ville vært. Lykke til!!

klem

Skrevet

Gratulerer:)

Høres fint ut å bare ha de nærmeste i selskapet. Jeg skal gifte meg i juni-08 (han fridde på nyttårsaften...:) Vi skal gifte oss ute i det fri og deretter ha et selskap med de menneskene som er nær familie og ellers er med på å berike hverdagen vår.

Det skal da være en dag man nyter og slapper av:) Gleder meg til forberedelser!

Lykke til og gratulerer igjen:)

Skrevet

Gratulerer Tia, så kjekt!! Fint at du får det som du vil ha det, og det er koselig å ta den forpliktelsen nå, og bli en liten familie juridisk også! Vi skulle gifte oss i august, jeg har termin midt i juli, men jeg må innrømme at vi har utsatt det fordi jeg har lyst på brudekjole.. Jeg har aldri før trodd jeg var opptatt av det, men jeg var og prøvde kjoler før jeg ble gravid og plutselig oppdaget jeg at man ble litt fin ja.. Så jeg ble solgt da, men hadde jeg ikke prøvd den gangen ville jeg aldri ha brydd meg!

Lykke til med forberedelsene, du har mye å se fram til!

Skrevet

GRATULERER!!

Jeg gifta meg i april i fjor:) Det kan anbefales. Vi holdt det rolig vi oxo- ikke noe glad i myr oppstyr oen av oss. Gikk til fogden, og selve vielsen var over på 5 min -hehe. Etterpå hadde i nærmeste slekt på middag (ca 25 pers), og så kom alle vennene våre til kaffe og kaker på kvelden. Så hadde vi en SKIKKELIG fest!:) Jeg hadde ikke brudekjole, men en kaldrosa selskapskjole som jeg kjøpte på en brudesalong. Det hele var veldig uformeldt og kjempegøy! Folk snakka om den festen i uker etterpå:))

Skrevet

så koselig. Giftet oss i mai i fjord og det var veldig enkelt. Gled deg.

Gratulerer så mye.

Skrevet

Gratulerer så mye.. så gøy at du fridde da.. hehe.. helt uventet sikkert =o) kjempe koselig med bryllup uansett hvor stort eller lite det er.. det er ikke det som er poenget. men at dere får deres dag sammen med de nærmeste..... giftet meg selv i fjor sommer, en herlig dag som jeg vil huske for alltid.. lykke til =)

Skrevet

Takk alle sammen

Skrevet

Gratulerer!

Bryllup er koselig og minneverdig uansett hvilken form man velger på det!

Jeg synes det høres herlig ut med en sommerfest for de aller nærmeste, jeg!

Lykke til med både ekteskapet og familie-forøkelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...