Gå til innhold

hvor mye sover de?


gullungene 01 og 06

Anbefalte innlegg

hei. lurte på hvor mye andre juli barn sover?

min står som regel opp 8, sover fra ca 10- 1030.

sover fra ca 1-2.

og har en liten hvil på 30 min på ettermiddagen. legger seg for natta i 19- 1930 tiden.

våkner igjen ca 24 for mat og mellom 4-5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres kjent ut. Jenta mi våkner mellom 7 og 8, og sovner når jeg følger storesøster i barnehagen, mellom 9 og 10 en gang. Sover alt mellom 1,5 og 3 timer. Hun trenger en ettermiddagshvil, som varer fra 1/2-1 time. Trett og gnir seg i øynene fra kl 18, men strekker kvelden litt fram til 18.30-19. Får mat 3 ganger i løpet av hennes natt (2 ganger i løpet av min;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover fra 20-08 ca med 1-2 amminger som jeg utfører i søvne mer eller mindre. Sover lite om dagen da, 2-3 powernaps på ca 10-20 minutter, men skal ikke klage ettersom hun har sovet som en engel på natten helt siden hun ble født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...

Hun legger seg rundt halvsju-sju, sover en time - våkner for litt påfyll, er stuptrøtt men nekter og sove den neste timen eller 2

Ammer som regel 3 ganger i løpet av natten/morgenkvisten.

Står opp i 9 tida

Sover en halvtimes lur når vi går tur rundt 10.30

Av og til en lur i 13-tiden på en halvtime-time

Sover en lur i 15-16-tiden på en-to timer, avhengig om hun sov i 13-tiden.

Er trøtt i 17.30 tida, men drøyer det litt...

 

Hun sover jo en del, men har blåe ringer under øynene, så hun trenger tydeligvis mer sammenhengende søvn på natten. Får bare håpe at det går seg til snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg som regel stuptrøtt mellom 18.30 og 19. Sover sammenhengende til 4, sovner fort når hun får smokken sin og sover til 7-8 en gang = 12-14 timer

Sover mellom 1/2-1 time første lur

sover ca 1 1/2-2 timer andre lur

sover ca 1/2-1 time siste lur.

 

Blir 2 1/2-4 timer dagtid og og ca 12-14 timer natta, så hun sover MYE!!! (akkurat som mamman sin, trenger masse søvn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt legger seg rundt 18.30, da er han stup trøtt. Sover til ca kl 04 her får han en flaske mme. Sover til ca 07.30 igjen. Er våken til ca kl 10 og sover da ca 2 timer. Tar seg en lur igjen på 45 min ved to tiden samt en lur igjen på 30 min i fire tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten sover fra ca 19 - ?

Nå for tiden varierer det så veldig at det er vanskelig å si.

Våkner i blant i 6, 7 eller 8, opp og leke en time og så sove litt til...

 

Men sånn ca 12-13 timer på natten sover han totalt. Ammer 1-5 ganger, dette varierer også voldsomt fra natt til natt...

 

På dagtid sover han 30 minutter x 3, men dette har også begynt å forandre seg. Enkelte dager sover han 1 1/2 time x 2 eller 3...

 

Det er bare tull og tøys her, eneste lille rutinen vi har er at gutten legger seg ca 19 på kvelden! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...