Gå til innhold

Barneutstyrsbutikk i Elverum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk med meg at det hadde åpnet en ny butikk i Elverum. Er det noen som vet hvor den ligger og om den er noe bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner kun til 1 barneutstyrsbutikk i Elverum, den som ligger visavis Vinmonopolet. Men den har vært der i maaange år, og jeg synes de er den beste butikken jeg har vært innom! - Reiser til og med helt fra Oslo for å dra innom der å handle.

De har sykepleiere på jobb, og den oppfølgingen du får er verd det.

Skrevet

Hei :)

Den ligger ved siden av Expert. Virket trivelig når jeg såvidt stakk snuta innom for å titte litt, men registrerte at de foreløpig ikke har bankterminal. Tror det er en jordmor og en sykepleier som driver den, og det kan jo høres ut som et godt utgangspunkt da :)

Skrevet

hei alle sammen...

er dere elverums folk eller????

jeg hører egentlig til 3 trimmester men stikker alltid innom her...

har så lyst til å få kontakt med noen fra elverum så lenge jeg selv bor der....

Skrevet

Ja, den heter Babble og ligger på Glitre.

Det er en jordmor og en sykepleier som har åpnet den og de har god erfaring. De selger både utstyr og klær og det er veldig bra service der!

Vel verdt et besøk!

Skrevet

Jeg bor på Elverum, ja. Ny både i byen og på BIM - det forrige innlegget var mitt aller første her :) Nettopp "flyttet inn" i 2. trimester nå.

Skrevet

Det var det ja. Så bare artikkel i avisa for ei stund siden.

Jeg bor i Ottestad. Hører egentlig til 3. trimester jeg også nå, men var en stund siden jeg hadde vært inne her, så glemte at jeg hadde flytta på meg...

Har termin 3/4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...