Gå til innhold

gravid utenfor livmor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen spesielle kjenne tegn om en er gravid uten for livmor...kortid finner en slik ut...er gravid men ingen symptomer bortsett fra vondt i puppene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt et svangerskap uten for livmor. I mitt tilfelle var det slik: jeg hadde vanlig menstruasjon. 2 dager etter fikk jeg stikkninger i høyre side og veldige smerten nedover høyre lår. Etter 3 dager var smertene så store at jeg gikk til lege, som trodde det var blindtarmen. Ble sendt til sykehuset og tok ultralyder. Der så de et forter i eggelederen. Da var jeg ca 6 uker på vei... Det ble foretatt en operasjon. en uke etter fikk jeg en selvgift sprøyte, og uka etter en ny operasjon.(fordi de da måtte fjerne eggelederen, den ga fra seg så mye blod) Dette var i mars. Hadde veldig uregelmessig mens etter det, men bke heldigvis gravid igjen i d esember... Sjangsen foe meg at dette skal skje igjen, er 10%...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:)...er litt ekkelt de der for oss som har prøvd lenge...og ville kjenne etter symptomer før eg kom for langt på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe jeg trodde var en SA i sjette uke. I min tiende uke tok jeg en graviditetstest for å sjekke at alt var ute av kroppen, og den var positiv som bare pokker! Det var graviditet utenfor livmor. Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...