Gå til innhold

Noen her som har bekkenløsning og som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått gruppe behandling i Lørenskog( solheimsveien 28)

Skal til en som heter camilla. Lurer på hva det går ut på.

Håper noen har vært der:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg går der! Syns vannbehandlinga er heeeelt super :) Gleder meg til hver tirsdag jeg!! Også er det gruppefysio i sal, føler liksom ikke at jeg får like stort utbytte av det, men det hjelper nok det også... Men prøv å push på at du vil ha svømming, det er skikkelig deilig! Har gått hos ei som heter Line jeg da, men hu har dessverre slutta :( Husker ikke helt hva hun nye het jeg, har bare hatt en time med henne enda. Men hele stedet er supert, og man blir kjent med mange i samme situasjon.

Skrevet

Kanskje vi treffes da?

Hvor har de bassenget?

Ligger det på samme sted?

Jeg skal på et ergonomi kurs den 7 og 12 februar, skal du dit?

Skrevet

Bassenget ligger på Rolvsrudhjemmet, skikkelig varmt og deilig vann! :)Selve gruppefysio`n ligger på baksiden av babyshop, men det visste du kanskje allerde.Skal ikke på noe kurs nei, var på det i oktober en gang. Men som sagt, anbefaler deg absolutt vanntreninga der! Er visst bra å drive med vanntrening i forholdt til hevelser og vann i kroppen også, noe jeg ikke har hatt noe av (foreløpig da... :)

Skrevet

Camilla er veldig flink. Jeg hadde også Line før, men camilla har kommet tilbake fra permisjon. Hun er veldig flink å passe på at du gjør øvelsene riktig. Lykke til.....

I hvert fall ingenting å grue seg til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...