Kris. Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 har fått gruppe behandling i Lørenskog( solheimsveien 28) Skal til en som heter camilla. Lurer på hva det går ut på. Håper noen har vært der:)
Silker Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg går der! Syns vannbehandlinga er heeeelt super Gleder meg til hver tirsdag jeg!! Også er det gruppefysio i sal, føler liksom ikke at jeg får like stort utbytte av det, men det hjelper nok det også... Men prøv å push på at du vil ha svømming, det er skikkelig deilig! Har gått hos ei som heter Line jeg da, men hu har dessverre slutta Husker ikke helt hva hun nye het jeg, har bare hatt en time med henne enda. Men hele stedet er supert, og man blir kjent med mange i samme situasjon.
Kris. Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Kanskje vi treffes da? Hvor har de bassenget? Ligger det på samme sted? Jeg skal på et ergonomi kurs den 7 og 12 februar, skal du dit?
Silker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Bassenget ligger på Rolvsrudhjemmet, skikkelig varmt og deilig vann! :)Selve gruppefysio`n ligger på baksiden av babyshop, men det visste du kanskje allerde.Skal ikke på noe kurs nei, var på det i oktober en gang. Men som sagt, anbefaler deg absolutt vanntreninga der! Er visst bra å drive med vanntrening i forholdt til hevelser og vann i kroppen også, noe jeg ikke har hatt noe av (foreløpig da...
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Camilla er veldig flink. Jeg hadde også Line før, men camilla har kommet tilbake fra permisjon. Hun er veldig flink å passe på at du gjør øvelsene riktig. Lykke til..... I hvert fall ingenting å grue seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå