GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har lyst til å begynne å trene på SATS. Har lyst til å trene litt på dagtid som en variasjon til trilleturene. Men så er jeg engstelig for å overlate jenta mi til MiniSats... De passer jo barna dersom foreldrene vil trene. Jenta mi er 4 mnd og jeg føler kanskje at min engstelse hadde vært litt mindre dersom hun kunne gå, at hun var mer robust... Men jeg vil gjerne begynne å trene der nå.. Er det noen som kan komme med råd om hvordan jeg slippe å være redd for å overlate henne til MiniSats? Er det bare å hoppe i det? For jeg kan vel stole på de som jobber der? Føler meg som den hønemora nå......
Dibber Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Du må nesten kjenne på det selv hva du vl. Vil bare si at det finnes noe som heter "mor-og-barn-timer" der treninga er lagt opp for nybakte mødre. Var på det når min største var 4-5 mnd. Det er veldig bra, og så slipper du å tenke på barnevakt!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Hehe, akkurat det samme har jeg tenkt:) og kommet fram til at jeg enten må trene på kvelden, eller alliere meg med svigermor som bor bare noen minutter unna. FLaks for oss at hun er kjempeglad i å være barnevakt og kan jobbe hjemmefra når hun selv vil. Synes det er mye bedre at ungen passes av noen som kjenner ham godt..Jeg veit at man bør kunne stole på de som jobber der, men dette er første barnet så jeg tillater meg å være så hønemorete jeg bare vil:)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Heisann, jeg jobber på Spenst senter, og vi har barn helt ned i 6-7 uker i barnepassen. De sitter i bilstolen sin mens mamma trener og det går helt utmerket. Er det noe spesielt blir mammaen hentet, ikke noe problem. Hvis du syns det er "skummelt" er det jo bare å ta korte-korte treningsøkter i starten, så den lille (og du) blir vant med det. La henne være der i 20 min mens du trener litt kondis eller mage/rygg eller hva det måtte være. Så kan du heller øke etter hvert!
GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg tror jeg får ta det gradvis. Ingen av oss tar vel skade av dette ;-) Også må jeg vel bare stole på de som jobber der, at de tar godt vare på henne... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå