Gå til innhold

Vannet gikk mens jeg bimmet....

Anbefalte innlegg

her inne på januarklubben=)Fredag 4 januar kl 21 om kvelden, 3 dager på overtid gikk vannet. Som andregangs var jeg da dritt lei hehe:=) Sprøtt å tenke på nå, kjente plutselig at jeg ble klissvåt mellom bena her jeg satt for 13 dager siden. Forrige fødsel startet også med vannavgang, så jeg var ikke i tvil:=) Ringte inn på føden og fikk beskjed om å komme. Barnevakten ble tilkalt og vi var på plass på sykehuset til kl 22. Lå en halvtimes tid med registreringsbelte rundt magen, og undersøkelsen kl 23 viste 3-4 cm åpning. Er ikke klar enda for å gå idetaljer om min fødselshistorie, men den endte i hastekeisersnitt og kl 0454 fredag 5 januar 07 ble min vakre lille velskapte prinsesse født. Hun satt fast i bekkenet og etter å ha hatt pressrier i en time og tulla ikke rikket seg en mm bare stanget pannen i bekkenet og plutselig nedsatt fosterlyd, ble det bestemt haste ks. Under gjennlappinga på meg fikk legen laget en rift i livmortappen/veggen min og det resulterte i et tap på 3 liter blod, har vært slapp og medtatt....En tøff opplevelse, helt annerledes fødsel enn jeg hadde "tenkt" på forhånd..Takk gud for at vi ikke vet hva som kommer før det kommer.....Tror jeg nå er veldig forsynt med barn og fødsler hehe:=) men jeg har fått verdens vakreste gevinst, datteren min var helt klart verdt det:=)))))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7822722-vannet-gikk-mens-jeg-bimmet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med prinsessa!:)

Lignet veldig på min fødselshistorie dette. Endte også med haste KS etter nesten et døgn med rier. Vesla kom ikke ned i bekkenet, bare stanga og stanga. Gikk heldigvis bra, og nå er jeg lykkelig mamma til lille Ylva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...