Gå til innhold

Noen her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det var noen her jeg=o)

Kjeder meg... dessverre...

Etter at jeg har fridd så har BIM kommet fullt på hjernen min igjen...

Uff slitsomt da...

Håper sambo vil starte å prøve til sommer...

Venninne mi som ble gravid i nov har nå passer 12 uker... Hun begynner å bli stor fin allerde...skulle ønske det var meg også, så hadde jeg noen å gravid sammen med.. Hvis dere skjønner hva jeg mener... Noen å dele med. som vet hva jeg går igjennom og sånt...=o)

velvel... Kan jo ikke noen annet enn å vente da... Godt jeg har dere=o)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg er her.

Hvordan går det med deg?

Skrevet

det er egentlig ikke så "futt" på disse sidene, men allikevel er det nå slik at jeg alltid tar turen innom her. Er sjeldent på BliGravid. Hører jo mye mer hjemme her...

Jeg fortalte jo at jeg skulle slutte på pillen etter nyttår, men bestemte meg for å vente fordi jeg aller helst vil at sambo skal være enig. Også føler jeg at han er såpass på glid at jeg kan vente litt.

Skrevet

Heeei...

Har sittet i tlf, så fikk ikke svart før nå...hihi....

Ja, ikke så mange her nei... Men koselig...Er her mye mer selv enn på bli gravid..Hehe...

Ja, egentlig like greit å vente på sambo... Veldig gld for at jeg sluttet jeg... For har visst fått litt rar syklus... selvom det bare er den 3 runden...

Er litt sliten og lei meg, vil jo som alle andre her inne ha barn.. vel et til da...hehe...

Godt han er litt på gli da... Tror sambo min står stille, får ikke rikket på han, men håper på prøving ganska snart... tror jeg skal sende en mail til lånekassa og høre med dem hvordan det blir med fødselspenger og sånt... Kanskje jeg får prøvd tidligere eller så blir det kanskje senere...Hvem vet, men hovedsaken er å få med sambo da... Kanskje han blir mer mer på gli hvis han får høre at det vil gå greit, sånn hvis jeg får det svaret jeg ønsker fra lånekassa...hehe

Skrevet

Jeg er her og :=)

Jeg har lovet meg selv å prøve å kutte ut BIM sidene, etter min MA. Men det er ikke så lett. Så vil jeg følge med på hva som skjer med de man prater med osv.

Er det flere enn meg som ikke er på jobb idag?

Jeg er sykemeldt ut til midten av neste uke, så det er bare å si ifra dersom noen kjeder seg :=) Jeg er her sikkert, selv om jeg prøver å slutte! hihii!

Ha en fin dag da, jenter!

Skrevet

jeg er også her:)jeg er også sykemeldt....bare ut uka da:)

gjør ikke noe annnet enn å spille playstation dagen lang og sitter å er kjempe irritert fordi jeg ikke skjønner noe...grrrr....

Skrevet

Nei, har vært der selv, noen ganger så klarer jeg, men da er det så mye å oppdatere seg på etterpå...

Går halve dager på skolen så jeg er her for det meste...=o)

klem

Skrevet

Jeg er her å leser hele tiden jeg! *hihi*

Men vet ikke hva jeg skal skrive! =P

Skrevet

Hehe... bare skrive det.. eeeelsker sladder... må ha noe å gjøre mens vente tiden blir kortere...=o)

Skrevet

*hihi*

Her blir nok ventetiden lenger! :S

Men det har jeg funnet ut uten å snakke med smabo om det da! =P

Skrevet

Jeg er her jeg. Har endelig funnet et forum jeg kan skrive på:) Sitter og leser på noe skolegreier til i morgen, men må jo ta pauser innimellom da.

:)

Skrevet

Hva studerer du da, Frøkna? Lærer kanskje? *hihi*

Siden du kaller deg "frøkna"

Skrevet

He he, nei. Frøkna kaller jeg meg fordi det er det typen kaller meg "frøkna mi" :)

Skrevet

Heihei.. er dere her nå da=o)

Så frøkna, hva studerer du??

Skrevet

Jeg er her ihvertfall!

Begynner ikke før kvart på ett på jobb i morgen, så kan sitte her en stund til liksom! =P

Men stod opp halv syv da, så spørs hvor lenge jeg holder ut! *hihi*

Skrevet

Jeg vil helst ikke si nøyaktig hva jeg studerer for det er litt kjipt hvis noen kjenner meg igjen. Men jeg kan i alle fall si at det er noe helse og omsorgsrelatert;)

Skrevet

Ok... Jeg bor ikke i Bergen så deg kjenner jeg nok ikke...hihi...

Men jeg skal bli en dag jordmor da..hehe...

Oppe klokka halv syv ja... det var jeg og men fikk sove litt lengere da, siden sambo skulle senere på jobb idag... Så han fikk styre med gutten...Hihi...

Skrevet

Tror ikke jeg klarer å være våken så veldig mye lenger! =P

Nå er det bare 3 dager til kjærsten min kommer hjem også, så egentlig vil jeg bare legge meg, for da er det plutselig bare 2 dager igjen! *hihi*

Savner han sååå fælt!

Skrevet

Hehe.. det tror jeg.. Mne nå skal jeg se Invasion.. siste episode...

Natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...