Gå til innhold

Dere som har født, og som har babyer rundt 3 kilo...


♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Helt ny her jeg!

Hører egentlig til januar -07-klubben, men den er ikke oppe å går enda.

 

Lurer på hva slags bleier dere bruker og er fornøyd med.

 

Fikk ei jente på 3 kilo sist uke, og har bare prøvd Pampers til nå, men den "lekker" ved låra. Er andre bleier tettere i beina?

 

Og hvor lønner det seg å kjøpe nyfødt-bleier, sånn prismesseig sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sverger til Libero... Pampers bare lekker spør du meg!!! Kjøper mine på Kiwi - der får vi hver 4 på kjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt veide 3500 ved fødsel, og Pampers 1 lakk etter bare 5 dager! Byttet da til Pampers 2 og den lekker ikke i det hele tatt, må bare passe på at den sitter tett nok rundt lårene.

 

Libero likte jeg ikke, den ble klumpete og lakk den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår var 2975 da hun ble født. Vi brukte Libero newborn i 2 uker, har nå gått over til den for 3-6 kg. Er fornøyd med dem. Prøvde Pampers, men synes passformen var rar. Kjøper bleiene på Kiwi, blir jo rimeligere med den bleieavtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min veide litt over 3kg da han ble født, og jeg bruker Pampers 1. Koster 20kr på Rema. Har lurt på å gå opp til hakk 2 fordi det hender bæsjen kryper oppover ryggen, men ellers er bleien mer en stor nok (var bare det de hadde på sykehuset, men de lakk jo den gangen fordi de var for store).

 

Har prøvd Libero for nyfødte, men de er enda større enn Pampers sine, og de har lekket omtrent hver gang jeg har prøvd dem. Min gutt er litt "tynn og lang" i passformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...