Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre nå.. Er det to av dere? *forvirret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig. Har sett flere med lykkeliten i nicket sitt. Jeg har ikke vært så aktiv her inne, så det er ikke mange innlegg fra meg. Kan jo godt legge til termindatoen etter nicet mitt, så er blir det litt lettere. Nå har jeg jo bare et smilefjes etter...

Skrevet

Det er mye enklere når jeg bare vet det også :-)

Da er dere veldig likt da, 17. og 23., tror jeg :-)

Skrevet

HEIHEI!!!!!!!!!

JASSÅ, STJÅLET NICKET MITT? HEHEHE!

Nei da.!!!!!!!!!!!!!!!!

jo, jeg er lykkeliten 23.3.07, hm, termin 17???? detta blir spennende.

ikke rart du blir forvirret mayaya.

Skrevet

skakke mye til heller det, assa ;-p

Skrevet

det er såpass!!! hvordan er formen om dagen da???

Skrevet

Her er den fin, mye bedre nå som jeg ikke jobber, mindre kynnere, men sinnsvakt kjedelig da.... *pjuk*

Var på IKEA for å hente noe ekstra til kjøkkenet i stad, og etter kanskje et kvarter der inne var jeg sååå klar for bilsetet..:-)

Enn din??

Skrevet

ikea? åh, kunne virkelig tenkt meg en handletur dit nå!

deilig at det hvertfall blir bedre da!!! ville vært ille om det ikke var noe som hjalp! da tror jeg du ville blitt dritt lei...

Joda, jeg er litt fed up om dagen... jeg har halsbrann som er helt hinsides, begynt å bli værre i bekkenet, trøtt sliten, flyr og pisser og ellers tipp topp stand. :) hehehe. vil egentlig bli ferdig....

samtidig er jeg overhodet ikke klar for det. svigerinna mi dro på sykehuset kl seks på morgenen idag.... vannet gikk... 8 dager før termin. men hun ble sendt hjem igjen, da riene ikke hadde startet ennå.

blir satt igang i morgen tidlig om det ikke er igang.

Kjente jeg ble skikkelig kvalm... da er det liksom ikke lenge til jeg skal ha... har hvilt litt på at hun skal ha før meg, og fortsatt har gått rundt trillende svær. Gikk liksom opp for meg idag hva som skal skje.

Skrevet

Min svigerinne er 7 uker BAK meg, hun... Hihi... Men kompisen til mennen min fikk i går da, det var litt sånn WOW.... Nå??? Da er det jo OSS neste....!!!!! Hjeeeeeeeeeelp!!!!

hihi

Skrevet

ja, jeg har heldigvis en kolega/venninne også som har termin 28/1 men når hun er i mål da du!!! uff.... men så er jo du "før" meg da... hehehe

Skrevet

Nope, jeg er dagen etter :-D

Så da kan jeg la panikken ligge, jeg er ikke nestemann ut alikevel!! ho ho

Skrevet

hm.... vi får se da vettu, nærmere termin er du nok brått før meg igjen... hehehe. Men det spiller igrunn ingen stor rolle, for jeg er jo mellom deg og krølle alikevel :) så da er det bare for dere å krangle dere til det lengste ( eller det korte? ) strået!!! :) er noe i meg som sier 15 mars... jeg vet ikke hvorfor, har du noen dato som du ser for deg eller???

Skrevet

Bare jeg unngår 1. april, så er det ok :-)

Nei, egentlig så vet jeg ikke.... Håper på litt før heller enn litt etter... Overtidsdato er 7. april, 2 dager før min egen bursdag, så en dag fikk jeg for meg at det ville gå helt til da... :-S

Skrevet

Bare for å forvirre dere enda mer, er jeg her også: ) Har termin 25 mars: )

Skrevet

æææææææææ

og alle samtidig---!!!!

la oss håpe dere ikke skal på samme sykehus ;-p

Skrevet

He he, var veldig tilfeldig dette ja: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...