Monica *rosa og blå* Skrevet 17. januar 2007 #1 Del Skrevet 17. januar 2007 Igjen... Natalie fikk en liten forkjølelse ved nyttår, og det var det som skulle til for å få tilbakefall på det hun hadde før jul! Hun har lugget i hele natt og hostet, brekt seg, kasta opp noen ganger, skreket og sovet veldig dårlig.. så jeg hadde ikke samvittighet til å send henne i bhg i dag... Ringte til sykehuset og fikk time på mandag.. hun beklaga at det skulle gå så lang tid, men var jo overraska over at det tok så kort tid jeg da! Hadde jeg ringt i går skulle jeg fått kommet med en gang sa hun.. Så ingen klager på helsevesenet fra meg lenger.. :) Håper hun får en skikkelig utredelse denne gangen.. og at de gir henne noe som virkelig tar det bort.. OG at de videresender henne til ørenese hals som de sa de skulle første gangen pga veske i ørene (men det var jo borte tre dager etterpå) Så derfor er jeg litt mer aktiv her i dag.. hehe.. må egentlig stikke og gjøre noe husarbeid når jeg først er hjemme da... Natalie vil vel helt sikkert hjelpe til for hun virker jo frisk som en fisk, men med veldig mye surkling i brystet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 17. januar 2007 #2 Del Skrevet 17. januar 2007 uff...slitsomt med disse sykdommene som aldri ser ut til å gi seg!! Får håpe det er forbigående denne gangen da... Og hvis ikke så var det jammen bra at hun fikk time såpass fort! Når jeg ringer legen så er det alltid 5 ukers venting...Så vi ender som regel på legevakta istedet... Nei, krysser fingra for at dere snart er friskmeldte igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 17. januar 2007 #3 Del Skrevet 17. januar 2007 Huff, hørtes ikke godt ut!! Jeg er også hjemme med sykt barn i dag, Mirja koker i feber og er full av grønn snue!! Usj, håpe hun snart er frisk igjen!! God bedring til Natalie fra Mirja og mammaen!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2007 Offda... det var ikke bra... ønsker dere god bedring også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 17. januar 2007 #5 Del Skrevet 17. januar 2007 Det höres ikke bra ut, stakkars liten. Vill bare önske god bedring fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå