Gå til innhold

Hei alle flotte, gravide, voksne damer - Oslo og deromkring!

tralletonetroll

Anbefalte innlegg

I går møttes jeg og nicket "Mirte" til kaffeslabberas på Jacob Aall på Majorstua! Vi hadde nærmest et prøvetreff :-). Det var absolutt ikke skummelt, og vi tenkte raskt at dette må utvides.

Jeg ser det er forsøk på å få til treff blant de gravide som har barn fra før, men jeg tenker dette må være for alle som har lyst.

Er det flere som er med?

Fortsetter under...

Hei Enestående_19.06

Jeg er en av dem som har forsøkt å dra i gang et treff for de som har barn fra før. Ikke fått den helt store responsen, noen har lyst til å slenge seg med. MEN supert at det er flere inne på dette forumet som drar i gang treff.

Jeg er helt enig i at treffet kan være for alle har lyst enten om de har barn fra før eller ikke. Hadde vært koselig å møtes for å prate sammen, bli kjent med nye og dele erfaringer, frustrasjoner og mer.

Jeg er med!!

Jeg også henger meg på her! Tror kanskje det beste er å bare sette opp en dato og se hvor mange som kan. Selv er jeg 1. gangs, så har prøvd å få til treff med andre 1. gangs mødre, men synes det viktigste er felles interesser (og det å være gravid er jo en STOR felles interesse).

Ser at det har vært arrangert mange andre treff, men føler jeg blir litt "liten" hvor det er 20 stk. som skal møtes. Får jo uansett ikke mulighet til å snakke med alle sammen, så tror at mindre grupper kan være like så greit :-)

Åja...

Sliter litt med formen, men er vanvittig kjedelig å gå hjemme hele tiden, har jo vært sykmeldt siden uke 11 , og det er leeengge siden..

Siden jeg absolutt ikke er veldig bevegelig er det kjekt med treffsted i nærherten av offentlig kommunikasjon og uten trapper i det vide og brede .

Men absolutt med på det meste om formen tillater. både på dagtid og ettermiddag.

Hei på dere!

Enestående og jeg hadde det veldig hyggelig i går. Veldig fint å møte andre som er i samme situasjon. Etter at man har født er det også veldig verdifullt å ha noen å dele erfaringer med, gå på tur med etc. Sleng dere med så møtes vi i neste uke. Kan ikke du Enestående foreslå sted og tid?

Hei!

Så flott at flere blir med :-).

Jeg kan godt foreslå tid og sted. Blir jo naturlig nok preget av at jeg (og Mirte) jobber i nærheten av Majorstua, kanskje, men er selvfølgelig åpen for innspill.

Stedet kan jo være Jacob Aall eller tilsvarende? Det er i umiddelbar nærhet til t-bane, trikk og buss etc. Blir vi mange må vi nok reservere bord, men det fikser vi.

Hva med onsdag 24. januar?

Annonse

Annonse

Hehe - morsomt! Vi går nok på samme kurs, ja! Hvis vi finner ut hvem den andre er før neste onsdag, så kan vi jo ta følge fra Vika til Majorstua? Jeg kjører bil, så om du ikke gjør det, kan du jo haike med meg.... Kan du gi meg noen stikkord på f.eks. hvor du satt i går, evt andre "kjennetegn"?

Hei! Dytter opp denne, i og med at det er i morgen (24. januar kl 19.00), og kanskje flere som har lyst til å bli med.

Så langt, er vi 5 (kanskje 6 hvis Ma-i blir med) som har sagt at vi kommer:

Enestående_19.06

Mirte

*Maggi*

Lilleprins i magen

coscos

Enestående: kanskje du kan reservere bord til BIM, så vi vet hvilket bord vi skal gå til (eller vil vi se det på magene...?)

Et kort spørsmål til slutt. Er det mulig å kjøpe en matbit der? Jeg kommer rett fra jobb og yoga, så tror ikke jeg har tid til å spise noe før vi møtes.

Heisann!

Så flott at noen dytter!

Jeg skal som sagt ringe for å reservere et bord til oss i morgen. Det er ikke typisk sted hvor det trengs, men det er greit så slipper vi å stå å vente på bord. Det hadde derfor vært fint om de som vil slenge seg på ga et lite vink!

Jeg vil tro at vi finner hverandre. Magene avslører oss... ;-)

Og jo; det er mulig kjøpe deilig mat der!

mvh Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...