Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Her kommer enda et syteinnlegg fra meg da.... Sitter her på jobb og synes såååå synd på meg selv! Har knapt sovet noe i det hele tatt siden lørdag, jenta sparker og er turbo, vondt i ryggen og varmt/kaldt hele natta. Sover max 3 timer pr. natt. Så nå er jeg virkelig utslitt, men får liksom ikke sove på dagen heller, da det samme er det samme. Så det vil ikke nytte å ikke dra på jobb for å sove hjemme. Noen andre som kjenner seg igjen? Det hører vel med at man skal sove mindre, men dette kan da ikke være normalt? Er 31+4, så har enda lenge igjen.. Klem fra
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er ikke i helt samme situasjon. Er tvillinggravid og sykemeldt. Det jeg sliter med akkurat som deg er søvn. Har du prøvd å være sykemeldt eller delvis sykemeldt? Et lavere tempo i hverdagen kan hjelpe litt mot søvnen. Jeg har merket at psykisk påfristning har negativ virkning på søvnen min selv om jeg sovner med en gang jeg legger meg.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg er 25% sykemeldt for tiden, og vil nok være det fram til permisjonen. Dette pga. vondt i ryggen/hofte/bekken når jeg sitter over lengre tid. Burde kanskje vurdere å øke den til 50%....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå