cristina Skrevet 17. januar 2007 #1 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei Lenn, hvordan går det med deg? Jeg tenker så masse på deg, og håper at det går bra med deg. Dvs. så bra som det kan gå under disse omstendighetene. Du har jammen fått gjennomgå mye, og jeg unner deg så veldig å lykkes. Vet ikke hvor aktiv du er på disse sidene akkurat nå, og kan godt forstå om du skulle trenge en pause. Men du skal iallefall vite at jeg tenker på deg, og sender deg mange positive tanker og positiv energi. Selv er jeg ikke så mye inne på disse sidene akkurat nå. Går her og ruger, og vil helst prøve å tenke på noe helt annet enn om det har festet seg eller ikke. Det er jo det store spørsmålet fra jeg står opp til jeg legger meg. Har hatt så mange nedturer etterhvert at jeg ikke tør å håpe...... Idag er jeg på dag 6. Har kjent litt "smerter" i livmoren (tror jeg) de siste par dagene. Smerter som kommer og går, akkurat som om livmoren strekker på seg. Vet ikke helt hva det betyr, men kan ikke huske å ha kjent det før. Men jeg skal prøve å ikke analysere alt mulig, for det har jeg gjort altfor mange ganger. Ømme bryster, kvalme osv..... Vet at Crinonen rundlurer meg. Får bare ta en dag av gangen og håpe.... Har du begynt å tenke litt fremover...? Jeg håper at det går bedre meg deg, Lenn. Og jeg ønsker deg alt godt - jeg vet at du vil lykkes en dag så ikke mist motet. Som du ser på disse sidene er vi mange som tenker på deg, og føler med deg. Vi har fulgt deg i oppturer og nedturer, og unner deg virkelig alt godt. Sender deg en god klem Lenn - håper å høre fra deg. klem klem klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7822324-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 17. januar 2007 #2 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei cristina! Så koselig å høre fra deg ) Det går vel sakte men sikkert framover dette her.... Har fått av bandasjene.... Måtte gråte en skvett da jeg tok dem av...Alltid ekstra vondt når du får arr både inni og utenpå kroppen. Håper de blekner etter hvert, ikke noe hyggelig å se på. (de er ikke så store da....) Men har litt vondt i operasjonssårene, særlig det som er midt på, lengst nede... Kjenner ingen som har fjernet eggleder så jeg har ingen å spørre om det er normalt... Men det er jo bare en uke siden inngrepet, så jeg får prøve å slå meg til ro med at det skal være sånn. Jeg kjenner det denne gangen at det blir nesten som forventninger at enda mer kan gå galt, hvis du skjønner. Når jeg hadde exu for 2.gang, så kan liksom "alt" skje meg...... Hva blir det neste....... Men nå må vel uhells-kvoten være oppbrukt!!?? Fikk et svar fra snøfilla i går angående at kanskje livmoren får bedre forhold nå som den skadede egglederen er borte. Har tenkt på det selv også....For etter det første exu`en så har jeg ikke blitt gravid på vanlig måte. Enda jeg ble veeeldig lett gravid "før i tiden" (men mista.....) Så det blir naturmetoden som blir første steg for oss framover. Legene kunne ikke svare på om den ene egglederen kan fange opp egg fra begge sider, så det gjenstår å se..... Hvis ikke, så vil det jo bli i gjennomsnitt halvparten så få eggløsninger som vanlig...så det gjelder å ha tålmodighet...... Får ringe St.Olav å snakke med dem og fortelle hva som har skjedd. Men innrømmer at jeg håper å slippe flere runder med IVF.... Men har jo medisiner for 10 000,- liggende her i hus, så .......... Blir uansett ikke noe prøving før smerter og blødninger er helt borte. Blødningene er forresten nesten borte heldigvis. Men er jo ganske "ussel" i kroppen....ser litt "krøkkete" ut når jeg går ) nesten som en gammal mann ;o) Ellers så kan du jo lese svaret jeg gav i innlegget til meg fra snøfilla. Der står det en del om hvordan jeg føler det. Vet ikke helt hvor mye jeg har fått med i dette innlegget ) Jeg krysser alt jeg har for deg denne gangen, måtte det bare være din tur nå!! Og la deg slippe flere nedturer!! Krysser alt jeg har for blått kryss om få dager...... Du MÅ komme inn og oppdatere meg!! Jeg er ikke så aktiv, svarer stort sett på de innleggene som er til meg men jeg leser jo litt da..... Og jeg kommer nok sterkere tilbake, men akkurat nå er både gravide og prøverør litt uinteressant for meg........... LYKKE LYKKE til vennen - dette skal gå bra!!! Prøv å tenke positivt og ikke analyser symptomer. De fleste symptomer kommer uansett ikke før etter IKM....... Iallefall ikke hos meg på mine 5 graviditeter........ Finn på masse å gjøre, kafe, kino, les, gå tur, ha besøk, gå på besøk.......Så er straks testdagen her!! (wohooo) Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7822324-lenn/#findComment-7823177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 20. januar 2007 #3 Del Skrevet 20. januar 2007 Dytter! Se du er inne nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7822324-lenn/#findComment-7868537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 23. januar 2007 #4 Del Skrevet 23. januar 2007 Det må da være dag 12 eller noe i den duren for deg nå?? Hvordan går det?? Noe tegn på det ene eller det andre?? Er sååå spent på hvordan dette går ) xxxxxxxxxxx fingrene ;o) Klemmmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7822324-lenn/#findComment-7905851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå