Gå til innhold

Noen som er beskymret?

Anbefalte innlegg

Er det noen som er beskymret for at det skal være noe galt med barnet? At man har gjort, eller ikke gjort, spist noe eller ikke tatt lenge nok Folat så det blir misdannelser....?!

Jeg tenker litt på det. Ganske mye faktisk. Er redd for det. Kjenner ingen som har født med misdannelser og frykter at ulykken faller på meg. For det er jo alltid noen som er uheldige. Kanskje jeg overreagerer. Mor for første gang. 11 uker i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7822321-noen-som-er-beskymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Føler med deg. Det er lett å la tankene svirre rundt negative ting. Jeg skal ha mitt andre barn og er litt mindre bekymret nå enn sist.

Jeg trur det er naturlig å være litt redd for slike ting. Og jeg kan trøste deg med at jeg kjenner heller ingen med barn med misdannelser el.lign og ENDA da fikk jeg et normalt barn :)

Sjansene for at noe skal være galt er veldig små, og skulle noe være galt så er jeg sikker på at kroppen ordner opp i det selv i de fleste tilfeller eller så kan det jo være at det blir den største hjerteknuseren på jord uansett.

Dette går sikkert fint

Hei!

Kjenner igjen bekymringene dine. Jeg er også førstegangsmor og er også 11 uker på vei i dag. Det som gjør meg ekstra bekymret er at barnet vårt er et resultat av ICSI-behandling, og jeg har lest at det prosentvis er større sjanse for misdannelser da enn ved vanlig befruktning.

Tror bare man må prøve å ikke tenke på det. Dumt å bruke flere måneder på å bekymre seg unødig også.

Ellers er det som bekymrer meg mer at jeg ikke har noe særlig symptomer. Føler meg faktisk veldig bra!! Burde vel kanskje bare være glad, men du begynner jo å gruble veit du :) Trøster meg med at for to uker siden så vi nurket vårt på ul - alt var da perfekt og hadde heller ikke da særlig med symptomer.

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...