lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 å nærme seg..... svigerinnen min som er nøyaktig 8 uker før meg dro til føden på morgenen idag... uhu. fikk melding om at vannet gikk fem over fem, og at hun var på vei til føden. hun hadde 9 dager igjen til termin. så da sitter jeg her da med vondtene mine, mager som blir større og hovne bein..... og har faktisk innsett at nå er det egentlig ikke lenge igjen. har liksom skjøvet det fra meg siden hun skulle ha først. Lurer på hvordan jeg reagerer når en venninne av meg nedkommer, hun har termin 28/1, og da er jeg liksom neste mann på en måte.... usj jeg er helt kvalm. lurer på hva som skjer der inne.... MEN NÅ skal jeg til JORDMOR. blir spennende det også.
mayaya Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Skjønner hva du mener... Kompisen til mannen min ble pappa i går, og jeg har termin dagen etter deg! Nå skal det snart skje, liksom
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 hei mayaya. hvor har du vært... fortsatt sykmeldt??? har vært litt ensomt her inne i perioder nå ass.... hm. er noe som sier oppe i hodet mitt at jeg nedkommer den 15/3... bare til info, siden du hadde sist, men skulle komme først!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå