Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jenta mi virker som om ikke liker leketeppet sitt mer. Noen andre som har opplevd det så tidlig? Kanksje jeg skal bytte ut lekene som henger over henne?
LivetErEnLek Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Bytt ut noen av lekene, eller ta det bort for noen dager. Skjønner godt at det blir kjedelig å ligge å sr på drt samme i flere måneder....Funket i alle fall her.
*shehasmyheart* Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Hei:) Ja, jenta mi virker også lei av lekene sine. Nå er hun 6 mnd da. Men merket det nok for 1-2 mnd siden. Gidder ikke ta de en gang når jeg holder de over henne;) Bare holder hendene rett ut og venter på at jeg skal finne noe annet. Er det noe nytt, tar hun etter de med en gang!Jeg har ihvertall kjøpt litt nytt innimellom:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Ja, det er sånn her å at hun ikke orker slå etter de lengre... Da skal jeg prøve kjøpe noe nytt jeg:) Også skal jeg prøve legge det bort litt en gang i blandt også! Takk for tipsene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå