Gå til innhold

Vært på ul i dag : )


ziba

Anbefalte innlegg

Har vært på ul i dag. En liten aktiv spire. Så utrolig fint å se at alt er bra. Hr vært litt bekymra, for hadde en sa i sept. Har termin ca 8 august : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hå...

 

Så fint at det står bra til... Og termin på min samboers fødselsdag da... Selv har vi termin en uke etter deg, men det blir kos å følge deg videre..

 

Klem fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med enh aktiv spire!

 

Har en ganske lik historie, og jeg var på Ul i går! Føler at jeg nå kan begynne å glede meg over det som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ganske likt på vei da. Kommer vel til å dele fler erfaringer her inne da kanskje : ) Dette er mitt 2 barn, har en jente på 4. Men et helt annet svangerskap. Kan ikke sammenlignes . rart. Trodde at alt skulle være likt:)

he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt er du på vei da? veldig betryggende å se at alt er ok. godt nå å kunne nyte graviditeten uten å være bekymra. Har du flere barn eller ? Jeg har en på 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg i uke 10. 9+5 ifølge egen beregning, noen dager kortere ifølge UL.

 

Jeg har ingen barn fra før, men var gravid og mistet i september etter en del blødninger hele veien. Kom såvidt uti uke 8. Det gikk ganske bra denne gangen helt fram til uke 6-7, fikk da en blødning og mye brunt de neste to ukene. Mista litt av den tryggheten jeg hadde hatt frem til da. Var derfor veldig godt å få en bekreftelse på at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...