rampen_ Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er så sinnsykt øm i magen, hele magen liksom.. og skikkelig vondt i lyskeområdet.. er i dag 26+6. Er dette normalt?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Har kjent det samme et par ganger tidligere denne graviditeten og er litt øm i dag og. Kjennes litt ut som om den har fått litt "juling"? Jeg er 26 uker på vei. Jeg er ikke bekymret, det er vel en liten som vokser og kanskje spreller litt på natten. Gode tanker
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Kanskje du kan prøve å legge deg ned på venstre side og slappe av, dette er en god stilling for den gravide kroppen til å slappe av. Den er også fin for den lille fordi oksygentilførselen øker i denne stillingen.
rampen_ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 Ja, har slappet av en god del, men er så sinnsykt øm.. men har vært det sånn til og fra hele sv.skapet egentlig, etter uke 15-16. Så det spørs nok om det er noe som vokser og strekker på seg der inne.. det er jo nå den lille VIRKELIG legger på seg *fnis* og jeg som syns jeg er ganske så stor allerede :-O
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Heihei! Jeg er også 26+6 i dag, og "øm" i magen som du sier. Er plaget en del med hyppige kynnere jeg da, så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre.. Magen er øm og ubehagelig når jeg går blandt annet.. skal liksom ingenting til før den strammer seg... Men har opplevd det før, i begge mine tidligere sv.skap, så regner med det er "normalt" for meg, samme hvor ubehagelig det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå