Gå til innhold

Juni: Begynner å bli tungt å vugge 8kg i søvn...


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Spesielt siden det må gjøres hver bidige gang hun skal sove på dagtid, hvis vi ikke er ute i vogna. Hun vræler noe så voldsomt hvis jeg legger henne ned før hun sover. Noen som har noen gode tips til meg?

 

Har prøvd å legge henne ned, la henne skrike litt, så ta henne opp igjen og prøve igjen. Men det er helt nytteløst når hun har bestemt seg for å vræle. Har også som "avvenning" sluttet å vugge når jeg ser det er like før hun sovner, prøver å legge henne ned da, går som regel greit. Men det er perioden før hun er på grensen til drømmeland som er vanskelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...prøv å vugge på en på nesten 11 kg =) legge deg sammen med henne å gi mat til hun sovner? da slipper du å gå i allefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker den gamle vogna som teodor sover i på verandaen og ellers står inne:) genialt! slipper å bære på han. er han i det lunet at han ikke vil leke, ligger han i vogna i kjøkkendøra og leker i vogna mens jeg lager middag! ellers dusjer...elsker innevogna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært mest optimalt, å ha veranda eller uteplass der vogna kunne stått. Ikke en gang plass til vogna inne her;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Helt utenom tema, men så du hadde svart at vi var på Ahus samtidig. Lå du i 12. eller 10. etasje? Kanskje jeg husker deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syntes jeg og.. (at det ble tungt å vugge i søvn) Derfor gikk vi hardt inn for å klare oss uten det der! Brukte en uke på å vende han av vuggingen men er sååå takknemlig for det nå! Jeg lot Joakim skrike! Ikke til han ble hysterisk vel å merke.. Det var veldig tungt de 2 første kveldene men ble mye mye lettere! Og idag så skjønner han at det er natta når vi legger han i senga!

 

Men det er klart.. Det kan hende dette ikke er metoden for dere! Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...