Gå til innhold

"Rar" i magen etter fødsel... vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden fødselen for 3 mnd. siden har jeg vært "rar" og uggen i magen. Hard mage, løs mage, mye luft, knip osv. Tror ikke det har vært en eneste dag med "normal" mage. Er dette vanlig etter fødsel? Noen enkle tips om hvordan man kan normalisere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er litt på tur den også. I begynnelsen hadde jeg bare steinhard mage, bruke en del lactulose. Det ble faktisk litt bedre etter jeg hadde omgangssyke.. haha!

Skrevet

Jeg har fortsatt mage i ulage, 6,5 mnd etter fødselen. Jeg tror det har en sammenheng med at hormonene ennå er litt i ubalanse. Håper det bedrer seg når jeg får mensen tilbake og ting blir litt mer etter normalen. Her funker det hvis jeg passer på å drikke Biola daglig, et glass eller to til frokost.

Skrevet

Du kan ikke gjøre stort annet enn å spise sunt, trene litt (ja, det hjelper på det også) og vente. Det er så mange forandringer som har foregått i kroppen din og litt problemer må man desverre leve med..

Skrevet

Det går seg nok til etterhvert.... Selv har jeg fått sinnsykt mye luft i magen etter at jeg fødte for 8 mnd siden. Håper det gir seg når ammingen er over! Fiberrik mat kan hjelpe på... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...