Gå til innhold

Noen fler som ikke klarer sette sprøyter på seg selv??

Anbefalte innlegg

Hei

I dag tidlig skulle jeg sette min første dose puregon. Jeg satt med denne pennen i handa en time. Var veldig redd for sprøyter da jeg var i tenårene, men trodde jeg var over det værste!

Hadde aldri trodd det kunne være så vanskelig å sette de selv. Mannen var like nervøs som meg, så ikke tale om at han skulle gjøre det, nesten verre det!!

Så det ente opp med at jeg tok med meg pennen ned på legesenteret og fikk de til å sette den for meg....*flaut*...

Det gjorde ikke vondt, men vet fremdeles ikke om jeg klarer det i morgen.

Please si at det ikke bare er meg som er så pinglete!!!

Fortsetter under...

hei emilia!

Du er ikke pinglete!! Jeg har selv sprøyteskrekk og slet veldig med å stikke meg selv!

Jeg måtte sette den første sprøyten på sykehuset, trodde aldri jeg skulle greie det. Følte meg litt presset siden sykepleieren ventet på at jeg skulle bli ferdig. hehe.. og når det først var gjort fant jeg fort ut at dette var ikke noe å grue seg til. Ikke vondt i det hele tatt:)

Ønsker deg lykke til, og så skal du se at det blir enklere etter hvert:)

vil oxo si at du ikke er pinglete... jeg har absolutt ikke sprøyteskrekk, og har satt noen sprøyter i løpet av 6 år på jobb...

men hvem satt og svettet en eveighet før nåla gikk gjennom huden... det er noe med å gjøre det på seg selv... ta sats.. det er bare første gangen som er vond i hjerte.... hehe

masse lykke til...

klemzer fra

hei

jeg har veldig sprøyteskrekk,så sambo satt alle sprøytene på meg ..

jeg satt med dyna over hodet og skrek selvom han ikke hadde satt sprøyta ***flau****

det tokk lang tid før han fikk satt den sååååå han var temlig oppgitt,det var godt at vi hadde vært sammens mange år da,ellers hadde han nok gitt meg opp hehehe

må si jeg beundrer de som greier det selv,men jeg klarte rett og slett ikke..

men som aprilmor sier den første sprøyta er nok værst,etter det blir man nok mere vandt

lykke til det går nok bra :0))

jepp

de første gangene løpte jeg til legen.

helt til jeg samlet alt motet jeg hadde og gjorde det selv.

Og fant da ut, at jeg kunne det bedre enn legen.. mindre smertefullt. Pah!

har tom gitt meg selv skikkelige sprøyter med menopur.. det tok laang tid før jeg turde, men også der fant jeg ut, jeg kunne det best selv.

Har du først klart det en gang, er alt så mye lettere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...