Gå til innhold

April: Jeg er så sint på senterledelsen der jeg jobber:(

Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Butikken jeg jobber i har kontrakt ut juni-07.. Sjefen min skulle få vite i des om vi fikk forlenget kontrakt,men hørte ingenting.. Forrige uke gikk hun opp til senterlederen og da har de ikke helt bestemt seg.. For det de egentlig vil ha inn på senteret er kjedebutikker og ikke spesialbutikker.. Her i Bergen skal alle sentrene være kjedelige og lik :(

Men det hun fikk vite var at de hadde 150 kvm ledig men hvis noen melder sin interesse så blir vi skviset ut.. Syntes det er så urettferdig:(

Nå har jeg en litt kjent sjef for noen da :) Ihverfall for de som er kjent med alpint hihi.. Penga er ikke ett problem sa hun i ett møte med de og da ble de tause.. Selv om omsetningen pr dag ikke er det helt store,så får de inn klærene så billig at de har stor fortjeneste..

Vi ligger gjemt borte i ett hjørne,så de som handler hos oss er faste kunder og kommer det noen dropp-in kunder så handler de alltid:) Så vi klarer oss fint.. Men det skjønner ikke ledelsen:(

Skryte skryte omsetningen har gått opp etter at jeg begynte der også,siden jeg kjenner mange i nærmiljøet.. Navnet på butikken er litt feil for alle tror at det er fjortisklær vi selger.. Så får vi kontrakt blir navnet endret :)

Nå får vi vite i februar om vi har lokalet videre,så dere jenter må krysse det dere kan :)

Ble litt rotete skrevet,men måtte bare få det ut en plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dere får være der videre da! Hørtes ut som en spennende butikk da.. Er det sportsklær og utstyr dere har? eller litt av hvert?

Synes dere kan starte en her i Molde også! Jeg kan hjelpe til jeg!! ;)

Krysser fingrene for at dere !!! *xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke sportsklær og utstyr :) Vi har tøffe klær som jeans,topper,gensere og jakker :) Dyreste plagget koster 499,- så det er jo ikke dyre klær :)

Ps: Sjefen min er fra molde så du vet sikkert hvem hun er da :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt gjort av ledelsen da.Men dere får ha lykke til og så krysser vi fingre for att dere får forlengt avtalen da.

xxxxxxxxxxxxxalle fingre jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. jeg tenkte på det når du skrev innlegget, at eneste personen jeg visste hvem var,var henne... men så har jeg ikke så mye innsikt i sportsverden så jeg tenkte at det var sikkert en annen! hehe

Da syns jeg at jeg skal få lov å starte samme butikken her i Molde!! ;)

Er klærne fine da? Det er jo kjempebillig da!

Og igjen.. håper det ordner seg for dere, og krysser fingre igjen xxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt at dere må gå å vente på svar på den måten.

Det høres ut som en spennende butikk ja - håper inderlig at dere får forlenget kontrakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...