Gå til innhold

Ah,jeg er så lei urolige kvelder!


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Det er uro HVER kveld altså,og har vært det i 2 mndr. nå.

Jeg blir så sliten av å prøve og roe en liten en i timesvis hver kveld.

 

Vet ikke helt hva det skyldes,men noe av det skyldes luft i magen,men er ikke bare det.Hun finner liksom ikke roen på kvelden.

 

Kan ligge leeeenge ved siden av meg i min seng og være våken.Småsutre litt og bare ligge våken.Det begynner å ta på merker jeg,særlig når man har en til og ta seg av,og som er oppe om morgenen...

 

Flere som sliter med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, sender en liten trøsteklem til deg. Vet hvordan det er med urolige kvelder. Mira har ikke vondt i magen, men er generellt våken og klar for action :-) Det blir jo litt slitsomt i lengden, for man begynner jo gjerne å bli sliten selv på kvelden, og vet man kanskje må opp grisetidlig pluss et par ganger om natta og. Man blir jo helt tullete om man ikke sover! (Iallefall blir jeg det...) Jeg og sambo bytter på å bære henne og kose med henne.

 

Sover hun om natten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Samme problem her og.

 

Kan komme på to dagar det ikkje har vore sånn den siste månaden. Trur det er både luft, at han er svolten og selskapssjuk. Viss eg byssar han konstant blir det roleg ei stund. Dette held på frå 8 til i 11-12 tida på kvelden. Prøvar å ikkje gje mat for ofte (han vil eigentleg ha mat med ein times mellomrom på kvelden, men fekk råd om at dette kunne gjere at han fekk vondt i magen) og å gje han eit varmt bad og magemassasje (begge råd frå helsestasjonen). Det heile er nokså intenst fram til 11-12 og så blir det heilt stille fram til halv fem på morningen. Eigentleg ganske rart ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her har begynt å være mye våken hele dagen, litt spesielt, er ikke to uker enda. Hehe, jeg trodde liksom de sov mye frem til de var et par måneder jeg da :o)

 

Så 1t mellom hvert måltid var for mye.. hm. Hadde 3t mellom her første uken, men nå som han er så mye våken, så vil han jo stadig ha pupp. Smatter, søker og prøver å putte hele neven sin inn i munnen. Har mye melk, spruter ut stadig vekk, så tror ikke det er derfor han spiser ofte. Ikke så lett dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kladden her sover som en stein hele dagen må vekkes for og spise men, når kl. blir halv ni da kvikkner han til og holder det gående med skrik til tolv tiden. det der skikkelig slitsomt og ikke ha en kveld man bare kan sette seg ned og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...