lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 ...for å ta ct-undersøkelse. Etter å ha hatt hodepine uavbrutt siden juli, svimmelhetstokter og prikker foran øynene, vil de ta sjekk nr 2 med ct. Har dyttet hele greia foran meg, men nå er det bare en time igjen til jeg drar, så nå må jeg ta det innover meg. Babyen skal sjekkes dersom de er i tvil om tilstanden, ellers er det mor sin "dag i dag". Gruer meg... Måtte bare få ut litt angst her på morgenkvisten!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 lykke til. alt går vel bra tenker jeg. greit å få sjekket da,
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 Takker for omtanke! Satser på at det går bra, men de er redde for at noen blodårer "der oppe" skal være overbelastet og sprekke, så jeg er litt engstelig selv og. Men, tenker gode tanker egentlig. Kan jo ikke leve i angst heller! Det er så deilig med litt omtanke og trøst fra dere jenter! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå