Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 sitter å lurer litt, er litt flau samtidig... Jeg har en syklus på 25dager og hadde siste mens 21mars i fjor... Hadde sex med nr 1 22 el 23 mars og nr 2 hadde jeg sex med natt til 1april og frem til 5april, havna i seng med min tidligere x 11april, kan det være den siste som er faren til mitt barn??el er det nr 2
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Åj vanskeli situvasjon! Eg trur d han nr 2...1-5april... Man blir jo som regle fruktbar som dem sei, ca 14 daga etter tremin, åg sædcellan kan jo leve i et par daga der oppe har eg hørt.. åg så kan man bli befrukta på en anna dag enn ka man hadde sex...men d kan jo være han på den 11april åg da.. Trur d e 75% sjanse førr at d e nr2..åg 25%sjanse førr at d e nr3
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Har du allerede født??? Vanskelig å si ut ifra det du sier.....for om du ikke har født enda, så får jeg ingen av datoene til å stemme... Kan selv si deg at jeg hadde siste mens 20 nov. og hadde sex med sambo den 5 des. og ble da gravid.....ganske likt som deg, men bare andre mnd.....så ut ifra det ville jeg tippet nr 2. Lykke til; o)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 jeg fødte i 7des, noen uker før termin pga infeksjon i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå