Gå til innhold

Endli ser det ut som om søvnrytmen e kommen på plass :D


Snupidupi

Anbefalte innlegg

I går søvna ho av sæ sjøl litt før elleve, søv tel klokka halv fem og så fikk ho pupp en heil time dog... mått ha bægge... men så søv ho igjen... å det gjør ho enda, så nu må ho våkn snart førr æ har melkspreng :D

 

Di siste tre-fire nettern har det ikke vært nå problem etter at vi har fått ho tel å søvn på kveldn... vesst ho nu bærre kun se tel å bæsj så ho får litt ro i kroppen på dagen, tiende dagen nu.. ja, ja... en gang må det nu kom ut...

.

Håpa dåkker har hatt ei go natt og får en fin dag :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldige dere er...sukk...her er det fortsatt mye uro på kveld(8 uker),og nekter og legge seg i sin egen seng,i allefall i våken tilstand.

Så det ender opp med at hun ligger siden av meg ogsovner der,seeeint,før jeg løfter henne over.

 

La meg 2130 i går sammen med henne for å få kvelden tidligere.Men,roet hun seg før fordet?Nei...begynner å få fnatt av disse kveldene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at æ har rugga mye på kurven hennes førr å få ho tel å søv... det bæste e når ho sovna i stua og æ læmpe ho over i kurven å ho søv videre :D Men di fleste dagan har æ rugga å rugga på kurven... kommer tel å få slitasjeskada i begge hender og den eine fotn ;D

 

E spent når æ skal tel føreldran mine i morra, førr der e det ikke hjul på kurven og vi skal ligg på samme rom som eldste frøkna også... så håpa ho søv like godt der som ho har gjort hjemme i det siste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så kjekt å høre! Deilig å få sovet litt sant? :) Kanskje det med magen hennes har begynt å gå seg til? Sånn var det med August, plutselig gikk det liksom bare over.. Det med bæsjing.. Har hørt det er flere som pleier å stikke et termometer opp i rompa, høres litt drastisk ut, men det hjelper visst.. Da bare renner det ut;)

 

Ha en fin dag dere også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bærre gjør det om det ikke skjer nå snart... di sa set kun funk på hælsestasjonen også... men har så lite løst å trø nå opp i rompa på ho.. får litt noia a sånnt ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, så deilig da :-) Er litt i lykkerus selv, for i natt sov Mira fra 2230 til 0330, og så etter å vært våken en time, sov hun til 0830. Føler meg jo så uthvilt :-)

Kjedelig med den bæsjinga da...hmm..Kanskje hun bare har næringsvett og vet å godgjøre seg hver minste bit av maten før restene kommer ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig når rytmen så smått begynner å ta form... Lille Aurora sov selv fra 01.00 til 07.00 inatt..... DA kan ikke mor klage!!!

Har du forresten forsøkt å ta tempen med litt olje inn i stumpen hennes for så å dra den fort ut igjen?? Dette har funket flere ganger her for å få ut bæsjen!! Også ha litt malt i melken, da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes godt ut:-) så bra at dåkker fikk ei go natt!! Vi har hatt gode netter siden helga som var.. Men fortsatt skriketokter hver dag.. Men ikkje så rart, ungen svelger jo MASSE luft når ho spiser:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...