Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Voknet kl 02.30 av minstemann... Kl 03.30 så kom det en skikkelig sterk ri... Gikk lang tid, kanskje 20 min, så kom en til... Sånn holdt det på til kl 0530. Var liksom for stor avstand at jeg ikke fikk sove... Hadde da konstant vondt i ryggen, for den ble så stiv av disse "riene". (Rier sitter mest i ryggen hos meg) Kl 05.30 sovnet jeg. Men det var nok av utmattelse. For jeg har fortsatt disse vondtene... Noen tips for hvordan få det til og ta seg opp? Gå lang tur?! Kanskje jeg burde ta med minsten på en trilletur i dag, mens storebror er i bhg...
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Selv om du har hatt en vond natt, får vi håpe det "blir verre..." Får håpe fødselen kommer i gang, ja! Tror det er lurt å holde seg aktiv, gå tur, vaske vinduer... Jeg ryddet kjøkkenskap og skiftet på sengene til høy musikk første gang, riene tok seg kraftig opp da, i hvertfall! Lykke til, så spennende!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 ja... får håpe det blir værre.. på en måte he he. men JA, gå tur. det fikk jeg beskjed av legen min om å gjøre, for at det ikke skulle stoppe opp. men jeg ville kanskje ikke rådet deg til å gå ut med minsten på skikkelig tur, da ville jeg heller tatt en tur med en venn eller noe, så at du har noen med deg... plutselig blir det værre, så sitter du der i vegkanten... nei huffameg. Lykke til!!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Har så og si stoppet opp nå... Men det har begynt og snø, så her blir det ikke no tur. Får gjøre rent da... Men det er sikkert og vist at 3 mann er en luring... Har lurt meg 3 ganger nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå