Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har veldig lyst på ARVE vist det blir gutt og jente så har jeg ikke peiling ,kanskje villemo eller maylen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor trodde vi skulle få en liten gutt, han skal hete Christian. Dersom det dukker opp ei lita frøken skal hun hete Vilde :-) Vi bestemte oss for hva barna våre skal hete for mange år siden :-)

Skrevet

Har ikke snakka så mye om navn enda, men kanskje Mikal hvis det blir gutt(etter oldefaren). Snakka om Helene hvis jente, men er ikke helt enig der... Andrea er jo veldig fint. Har ei som heter Kaia fra før.

Skrevet

Om det blir ein gut blir det ein Elias (meksikansk namnetradisjon, chiquitin blir i så fall Elias den fjerde *hehe*), men sidan namnet mitt er så vanskeleg å uttale på spansk (Tonje) kan vi ikkje bruke det om det blir jente. Det er jo uansett mannen min som er meksikansk, og gutenamnet er viktigare at går i tradisjon enn jentenamnet.

Men har lyst til å bruke eit dobbeltnamn om vi berre finn eit som passar. Vi tenkte litt på Elias Aleksander/Alejandro, men fann ut at det vart altfor poppis og vi slit framleis med å finne det andre namnet.

Om det blir jente er vi ikkje heilt einige, men eg vil ikkje røpe namnet her før det eventuelt kjem ei jente i juni... Det er så fint, og eg trur ikkje det er nokon i Noreg som har den kombinasjonen av namn, så ho kan godt få vere den einaste, eg er den einaste som har mitt dobbeltnamn og det er litt fint... ("Det er 3,2,1 eller ingen som har X X som fornavn")

Skrevet

Mats hvis det blir gutt.

Amanda eller Amalie hvis det blir jente.

Skrevet

Så mange fine navn her :-) Vi har bestemt for lenge siden at får vi gutt, skal han hete Sebastian, og blir det jente, har vi nå bestemt oss for Lea. Er spent på om vi får vite det på ul om ett par uker!!!

Skrevet

Her i huset har vi allerede en toåring og en fireåring. Han på fire har meninger om navn... Enten må babyen hete noe "årntli", sånn som noen i barnehagen hans, eller så får den hete Lynet Mc Queen etter den snakkende bilen..dere vet!

Hva hvis det blir en jente da? sier jeg. Lynet går uansett sier han...

Skrevet

Vet ikke kjønnet på ene babyen enda men er det en av hver har vi lurt litt på: Mira Charlen og Dani Rene eller Andrea og Tobias. Event kombinasjonen Charlen og Logan. Men vist begge er gutter sliter vi mer.

Vi er usikkre og slett ikke helt enig enda da..he he blir spennende.

Kom gjerne med tips...

Skrevet

vi har ikke snakket så mye om det i det siste,

men tidligere har vi snakket om Brynjar eller Brage om det blir gutt, og Aurora om det blir jente.

Men vi har en svakhet for norrøne navn da, som Trym, Tord, Gard, Mytle, Vetle, Lodve,.. og så liker vi Bo. Og selv har jeg en soft spot for Magnar..

Men foreløpig er de tre på toppen de vi blir mest enige om.. så får vi diskutere videre når vi vet kjønnet. vil gjerne ha et navn før fødsel.. så kan babyen i magen hete noe annet enn Sneipen.. hihi

Skrevet

Vi har faktisk akkurat blitt enige... :) Leah hvis jente og Noah hvis gutt...kan jo være vi forandrer mening etterhvert, men liker de navnene bedre og bedre jo mere jeg tenker på de... :)

Skrevet

Det ligger en noah eller frøya i magen min =)

Skrevet

Her blir det Tuva hvis det er jente, og Sondre hvis det blir gutt =)

Skrevet

Så gøy at dere tenker påThea, jeg heter det og er veldig glad i navnet mitt:o)

Sliter med å finne guttenavn ( selv om jeg tror det blir gutt)

Men om jente: Thyra, Emma eller Isabella

Har en Emil fra før så vil gjerne at navnene sakl passe hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...