Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder paa aa diskutere enda men de vi har kommet frem til saa langt er Sara Louise eller Benjamin, er ikke heeelt sikker enda da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha et kort navn på Lillegutt. Helst fire bokstaver, de andre to har også navn på fire bokstaver. Har tenkt på Even, synes det er fint. Roar er også pent, men det vil ikke sambo ha. Forslag?

Skrevet

Her tenker vi på Leonora. Men det er så fort gjort å bare bli kallende Nora, og det vil vi ikke... Så vi får se. Ellers liker vi Othelie, Kajsa og Sunniva. Vi har i hvert fall lik smak, så det skal ikke bli vanskelig :-)

Skrevet

blir arwen helene her vis det blir jente,og noah vis det blir gutt... :-) vis i å typen klare å bli enige ang guttenavnet ja..hehe

Skrevet

Blir det gutt så skal han hete Håkon, blir det jente så blir det Sara :)

Det er i allefall planen, men det kan jo hende at de navnene ikke passer i det hele tatt når bebisen kommer ut....

Skrevet

Har funnet navn til både jente og gutt...Jentenavnet er hemmelig en stund...til jeg får vite hva det blir...UL 22.jan..Har ikke funnet noen i norge som har navnet...Ingen får ta det før meg..he he...Guttenavnet er Levin....Det er det også få som heter...

Har to gutter fra før..Julian og Benjamin...Så synes da det passer med Levin;) Jentenavnet passer også bra...Kan fortelle at det slutter på N ;)

Venter nr.3

Skrevet

Vi har ei jenta som heiter vilde og gutten jonas, så vi har tenkt på eline,synst det er fint, Thea,hadde vi tenkt å kalle jonas visst det vart jentemen no har venninna mi kalt jenta si for det så då blir det litt feil, men synst tiril som ei anna venninne skal kalle jenta si er fint og, der blir det tuva og tiril:)

Skrevet

Gutt: Gabriel eller Nathaniel eller Vetle

Jente: Julia eller Adele

Skrevet

Jøss..du har samme guttenavn som jeg har..Gabriel eller Nathaniel:)

Jente:Denice,Samantha,Anthonia.

Skrevet

Har tenkt litt på navn, men synes det er vanskelig. Har en gutt som heter Andre og ei jente som heter Dina. Vet ikke hva jeg får, men har tenkt på gutte navn som Iver, Mats eller Kevin og jente navn Ine, Mia eller Maiken.

Skrevet

Her blir det mest sannsynlig Caspar Elijah..hvis vi ikke finner ett annet mellom navn

Skrevet

Tror det blir en liten Sander.

Men blir det en Jente: Victoria

Har en Joakim fra før:)

Skrevet

tror vår skal hete enten: Elias Aleksander eller Emil Andrè!=)

Skrevet

Mannen min er amerikansk og jeg er norsk, saa vi vil at barna skal ha to navn (fornavn og "middle name")--ett typisk norsk og ett litt mer engelsk. Blir det jente, saa er fornavnet Maren (etter oldemor til mannen min som emigrerte fra Norge til USA), men "middle name" sliter vi litt med: Maren Joanna, Maren Elizabeth, Maren Isabelle er noen av mulighetene. Blir det gutt vil vi gjerne ha John med i navnet, siden det ogsaa hoerer til slekta. Mannen min vil gjerne ha John som fornavn, men jeg har litt delte meninger om saken. John kan jo evt kombineres med et annet navn som ogsaa brukes, da...

Skrevet

Hvis det blir gutt(hvilket det antakelig blir) skal han hete Casper eller Oliwer, hvis det derimot blir ei jente skal hun hete Emlie eller Helene.

Skrevet

Ligger nok an til å bli en liten Loke på oss, hvis han passer navnet når han kommer vel og merke! ;)

Skrevet

vet at det blir en liten jente og hun skal hete tyra

Skrevet

Det er ikke lett med navn!!!

Vi har fått vite at det er en gutt og nå heller vi mest mot Jonathan.

Har hele tiden vært bestemt på at han skulle hete Nathaniel, men alle tror jeg sier Nathalie...

Jeg har ei jente fra før som heter Sarah Michelle:)

Skrevet

Elle!

(alle bokstaver uttales, ikke eng; 'El')

Skrevet

Blir det jinte skal hu hete Silje, om dæ blir gutt skal han hete Halvor.

Vi vart enige mæ en gong vi!

Skrevet

Jenta vår blir mest sannsynlig hetende Vårin eller Louisa.

Skrevet

Her er det enten Kaja eller Daniel. Jeg har egentlig lyst på Magnus, men sambo nekter plent.

Skrevet

Hvis det blir jente så blir det Oda.

Dette navnet har vi holdt på siden vi fikk 1. mann - som ble gutt. Har 2 gutter som heter Tord og Trym.

Hvis det blir gutt så har vi ikke blitt helt enige. Har ikke vært på den ordinære UL så vi vet ikke hva det blir.

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 år som heter Gabriel, og får vi gutt igjen skal han hete Nathaniel....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...