Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får en liten jente, og hun skal hete Thea....mest sannsynelig da. Må jo nesten se hva det likner på. Men andre datteren vår fikk navnet sitt leeeenge før hun ble født (visste ikke kjønnet heller;) Passet perfekt til henne!

Jenta mi synes Thea hørtes veldig fint ut til lillesøster;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det sikkert Nicolay hvis det blir gutt,og mest sannsynligvis Sofie hvis det blir jente:) Har en Alexander fra før på snart 3 år,og han var veldi eni i navnevalgan..

Skrevet

Jenta vår som kommer i mai skal hete Eileen

Skrevet

vi får sannsynligvis ei jente, og da skal hun hete Marie Kommer det tilfeldigvis en med tut, da blir det Thomas. Begge er oppkalling etter våes besteforelddre. forrige gang hadde vi oså navnet klart leeenge før hun kom. siri heter hun, og navnet passer perfkt. tror man instiller seg på de man har valgt. er nok lettere enn at man skal se babyen først, og finne ut hva som passer...

Thea er jo et fint navn da.. Siri (3år) har litt problemer med navn, bare det blir en jentebaby så er hun fornøyd sier hun...

Lykke til:-)

Skrevet

Vår lille prins skal het Sebastian. Hvis jordmor har tatt feil og det kommer en jente, må vi tenke på nytt, he he.

Skrevet

Maren hvis det er jente som jordmor trodde, hvis det plutselig kommer en gutt sliter vi....

Skrevet

her blir det en Magnus. Godt å ha bestemt seg.

Vi har Kristine på 4 fra før, og om dette blir en jente (til tross for meeeeget klare UL-bilder,) så blir det nok en Emma.

Skrevet

Vi har ikke helt klart å bestemme oss enda... Blir det ei jente, har jeg veldig lyst på Andrea (etter oldemor) - men sambo er ikke helt enig... Guttenavn har vi ikke klart å finne enda. Skal på UL på tirsdag, kanskje lettere å bestemme oss når vi bare har ett kjønn å forholde oss til!

Skrevet

Om det blir en flicka har vi funderat på Hilda. Om det blir en pojk så har vi inte någon lika bra kandidat till namn.

Skrevet

viss det blir en gutt skal han hete kasper og viss det blir en jente har vi ikke blitt enige. thea var ett veldig fint navn

Skrevet

Ailo visst det blir gutt og Iben eller Mina visst det blir jente:)

Skrevet

Får vi gutt skal han hete Lucas - jente aner vi ikke...har en Tobias fra før.

Skrevet

ikke lett med navn,men thea som dere tenker på er koselig. Vi får en gutt og tenker litt å kalle han for Johannes.

Lykke til videre.

Skrevet

Foreløpig er det Molly hvis det blir jente og Ludvig hvis det blir gutt. Men ingenting er bestemt ennå...

Skrevet

Hun heter allerede Julie....

Jordmor kan ikke ha tatt feil, vi så det sååå tydelig fra to forskjellige vinkler på UL.

Skrevet

Vår lille skal hete Alvilde :-)

Skrevet

Jeg har en Vilde fra før, har litt lyst til å gå for Viktor, det klinger så fint sammen...men er usikker..

Har også tenkt på Erlend eller Erle :)

Skrevet

Jenta som kommer i mai skal hete Maria. Har Sunniva på 5 år og Linnea på 3 år.

Skrevet

Her blir det Nikolai!

Vi tenkte på Thea hvis vi fikk jente!

Skrevet

Vi har tre navn på listen hittil..Maren, Maja og Helle... jeg ville helst hatt Maja, mens smabo vil helst ha Helle... vi liker alle navnene, men klarer liksom ikke bli enige likevel hehehe

Skrevet

He,he, ikke lett å bli enig!

Det var tre veldig fine navn,da. Dere kan jo vente med å bestemme dere til bebi kommer ut , kanskje det er en liten Maja??

:)

Skrevet

soltråle..

Gå for Helle.. det heter jeg og er så glad i navnet mitt... ville så gjærne kalt mitt eget barn Helle, men syns det blir litt dumt å oppkalle etter meg selv liksom.. hehe:)

er ikke mange som heter Helle heller...

Skrevet

Ha, ha:)

Jeg heter Ane og har alltid værts sur på mamma og pappa for et såååkjedelig navn, men nå er jeg veldig glad i det. Er ikke så mange som heter det heller.

Så hva med å kalle barnet deres for Ane, jenter??

Hehe:)

Skrevet

Jeg skal ha en liten gutt og har ikke bestemt meg helt enda men det står mellom Mathias og Kristian. Har en gutt fra før og han heter Fredrik :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...