phantomet Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 "Stå opp din gris, stå opp din gris, Nå har du sovet leeeenge! Stå opp din gris, stå opp din gris, Nå har du sovet nok!" Sånn blir vi vekket her i phantom-hulen.... Ønsker alle moden mammaer en strålende flott dag!!! Måka og jeg skal snart på tur. Først til helsestasjonen for å bli sjarmert av vår "trivelige" HS. Så triller vi videre ned til Gummis, for å dra henne og Leo med ut på tur... Jeg hører deilige boller med sjokoladebiter kalle fra det fjerne....på med radaren og full fart forover.... Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Det verset der ble daglig brukt av min eks også, for å vekke min mellomste som er et utpreget B-menneske......du kan tro hun ble glad i det......eh......;-) Ha en stålende flott dag dere også:-) Med boller med sjokolade i, skal se at all turgåingen kompanseres ja..........tjihiii...........:-)) Lille prinsesse rosa har forresten ikke noe særlig feber nå, har sovet godt inatt og ingen flere prikker......så vi venter spent på hva dagen vil bringe. Kanskje det ikke er vannkopper alikevel?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 MORNINGS =) kos dere på tur.å send over en sjokobombe da,hehe her skal jeg ikke gjøre noe.ute så det fint ut,for 10min siden.nå er det svarte ekle skyer,og et tordenskrall har jeg hørt.koselig...knærten sover ennå,og jeg slapper av med kaffe og dib =)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 lille promp sov fra ni til syv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! også lå vi og lsanget oss og sov litt og lekte litt og sov og lo og sov til klokken ti, nå har vi dusja også skal vi også gå en tur sammen men verdens minste barselgruppe du vet..... :-) Jeg har funnet Heliosbutikken i Stvg, så nå kan jeg skrive boken: "Hvordan bruke ufattelig mye penger på kun kort tid" heheh men varme og gode og mette blir vi når vi skal på tur - babyen og jeg.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå