Gå til innhold

småblødninger 9 mnd etter fødsel - bruker Cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Cerazette uten bivirkninger (bortsett fra en lang bødning med en gang jeg begynte på de) siden gutten var 8 uker. Har ikke fått mensen. For et par dager siden blødde jeg bittelitt og trodde at det var mensen som kom. Hadde litt menssmerter også. Men neida, blødningen stoppet omtrent med en gang. Ingenting i går, men i dag da jeg våknet var det noen dråper i trusa igjen.

Noen som har hatt det på samme måte??

Vet at småblødninger kan være en bivirkning av Cerazette pillen, men trodde ikke de kom etter så lang tid.

Var hos gynekolog og tok ultralyd ,som var helt fin, av magen for 2 mnd siden pga mye menssmerter uten mens da - og at jeg er litt hypokonder og livredd hver gang det er noe for at det skal være noe alvorlig. Celleprøve ved 6 ukers kontroll var også bra, men burde jeg be om en ny en nå?

Tusen takk for hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg fikk min første mens på sømdagen, 10 mnd siden fødsel, og jeg slutta på cerazett i oktober. Allerede på torsagen trodde jeg at jeg skulle få den, kom ei lita stripe, men borte ble den like fort, såmnn holdt det på i tre dager, og på søndagen kom den på fullt. Så jeg gikk i flere dager med småskvetter. Så det kan jo hende det er slik med deg og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...