Babyboy Høygravid Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Innom for å gi dere masse babystøv jeg... ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 takker masse=)*lykke til videre*
Lille Trille* Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk! Suger til meg en god del.
Nordlyspar♥ Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Suger til meg litt jeg og... gratulerer
~chess~ Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Og lykke til med svangerskapet selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå