Gå til innhold

hei:) er det noen her som vil ha kontakt?

Anbefalte innlegg

jeg ber 22 år fra bergen og er i uke 5+5. har ikke helt gått opp for meg enda nei, men føler en vannvittig glede jeg aldri har følt før. har temin 21 september. er nervøs og glad samtidig. har heldigvis ingen kvalme eller andre symtomer, føler meg helt fin:) håper bare det fortsetter slik. det hadde vært kjekt å få kontakt med andre i samme situasjon som jeg kan dele samme opplevelse med.

Fortsetter under...

Hei-hei!

At det er en vannvittig følelse ja...?? :) Føles som om at verden har stoppet å eksistere noen ganger...

Jeg er en jente på 23 (83-mod) fra Oslo, vet ikke hvor langt jeg er på vei ennå, legen min sendte en henvisning til sykehuset idag, så er bare å vente på innkallelse til tidl. UL..

Har ikke gått opp for meg heller egentlig... Mistet i beg. av des, så tør ikke heeelt stole på alt dette her før jeg får se det på UL...

Ellers da? Er du i god form?

Like navle-beskuende som meg??? :)

Hei!

Ja ikke sant det er spennende? Jeg er 4+2.. termin 25. sept.. og har funnet ut at jeg er gravid idag!! er ikke gått helt opp for meg heller!!

Jeg er 28 år og er fra Askøy.. har en jente på tre år så jeg vet jo hva jeg går til i forhold til fødsel.. men gruer meg ikke i det hele tatt.. foreløpig ihvertfall:-)

jeg får ta å komme meg i seng.. å se om jeg får sove.. mange tanker som flyr gjennom hodet i kveld ja!!

Hei

Jeg er 24 år og fra Bergen jeg også. Er 8+1 i dag og har forløbig termin 1 september ;o)

Det er en fantastisk følelse ja, tror enda ikke det har gått helt opp for meg.... men er plaget MYE av kvalme og oppkast, og smerter i bryst ol. så merker jo at det er noe...hehe Kvalmen min beg.i uke 6.Håper virkelig du slipper den...!

Kjekt å ha noen å dele opplevelser med gjennom denne tiden ja.

Om du vil er det bare til å sende meg priv. mld ;o)

Masse lykke til!

Ja, dette er bare en fantastisk følelse! Både jeg og samboeren min er utrolig glad. Det har etterhvert begynt å gå opp for meg nå, da kroppen min rett og slett tvinger meg til det. Er plaget med en konstant trøtthetsfølelse og kvalme, men, men, det er det jo absolutt verdt å gå igjennom. For dere andre som også er plaget med kvalme anbefalte legen meg å prøve Postafen 25mg (fås på apoteket uten resept). Om ikke det har en helbredende effekt, så synes jeg i alle fall det hjelper litt. Selv er jeg 22 år, og bor i Oslo. Hadde vært gøy å komme i kontakt med folk i samme situasjon, spesielt i Oslo, men også dere andre! Alle er velkommen til å sende meg en privat melding:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...