Gå til innhold

Jeg hadde gitt opp....men livet byr på overaskelser...

Anbefalte innlegg

Var gjennom ett mislyket ivf forøk i nov/des, mistet håpet da mensen kom...satt jo oss opp til nytt forsøk i mars bare for å få det overstått. Sa til gubben at jeg hadde lest noe på kjerringrådsidene som er det site jeg ville prøve...mannen tømmer seg på dag 5 og sex hver annen dag fra dag 10...vi holdt på uten å tenke på el men med god margin....og ble gravid!!!

Fortsetter under...

Jeg er 4+6 i dag.....og skal til akupunktur for å få "holde på" nåler i dag... hadde de i forgje uke og det var da jeg bare skulle ta en test for sikkerhetskyld, i tilfelle hun måtte sette igang kroppen for å rekke det siste forsøket i mars. Så jeg fikk jo ett sjokk og dere skulle no vært flue på veggen, da jeg gikk rundt meg selv ;-D Fikk det bekreftet ved blodprøve forgje torsdag.

Annonse

Gratulerer Bell!

Ja, livet er fullt av overraskelser!

Vi stod også på vent til IVF, og klarte det i siste ventemåneden! Ofret heller ikke mange tanker på når EL skulle være, men koste oss når vi følte for det. (Selvfølgelig med det i bakhodet at dag 10 til ca 17 er "riktige" dager) Tror vi slappet av mer fordi vi nå visste at det skulle skje noe uansett.

Jeg går også til akupunktur for å sørge for at spiren skal holde seg der :o)

Lykke til videre med graviditeten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...