animal Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Størrelsen var egentlig grei tidligere også, men fastheten... Hehehe
3 *guttemamma Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Skjønner akkurat hva du mener Slipper å savne de som var faste jeg da, for jeg har aldrig hatt "sprettpupper" he he. Men nå etter nr tre blir de virkelig som vrengte bukselommer tror jeg
animal Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Hihi.. Jeg har noe å se frem til da med andre ord? Har jo ikke sprettpupper jeg heller, men de er såpass faste at de ikke beveger seg så mye lenger. Nærmeste jeg kommer silikon tror jeg.. ;o)
3 *guttemamma Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Absolutt noe å se fram til ja *ler høyt*. Gubben ble fornøyd nå når jeg fikk litt "fyll" i puppene nå når vi fikk nr 3. Men vet at de blir VEldig tomme etterpå ja. Har du ikke sett steinalderdamene på Melonas da hi hi. de er seriøst laaange. Neida. de normaliserer seg litt etterhvert, men blir nok aldri de samme gamle igjen nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå