Gå til innhold

Jeg er bekymret...


LisGirl

Anbefalte innlegg

Siden kl er over 12 og det er blitt onsdag nå, så er jeg vel egentlig akkurat 14 uker idag. Men den siste uken, har jeg gjort noe annet enn å blø. Har vært litt bekymret, men har hørt om så mange som har blødd litt hvor det har gått helt fint. Så jeg har vært positiv for det meste. Men nå har jeg åltså begynt å blø for alvor. Det er ikke bare lengre litt eller rosa farget. Det er rødt og masse. Så her sitter jeg, for jeg får ikke sove. Jeg bekymrer meg for et barn som ennå er så lite at det er nesten umulig å vite om det er en gutt eller jente. Ikke har jeg kjent liv eller noe. Likevel så er jeg ufattelig redd for å miste det som har tatt plass i magen min i tre måneder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt, hadde også begynnt å tenke....kan du ikke ringe legevakten eller legge deg ned....noen får jo beskjed om å være sengeliggende når de blør....kjente ei som blødde ofte gjennom svangerskaptet for endel år siden, hun måtte ligge og det gikk bra!! Trøste klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff så trist....stakkars deg da...håper det går bedre neste runde. stooor trøste klem ...så da var alt borte? fikk du ikke ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...