Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 jeg har sånne menssmerter. er 13+3 på vei. er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 jm sa til meg at jeg skulle ringe hvis jeg fikk menssmerter, fordi det var ett tegn på abort.
doble Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Tror det er normalt å kjenner litt mensliknende smerter innimellom. Men synes du skal ringe jordmor itilfelle jeg, siden hun har sagt det. Ta det mest mulig med ro. Kanskje du trenger litt fri fra jobben en periode..?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Helt normalt! Hadde det gjennom hele svangerskapet forrige gang, og legen sa det var helt normalt!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Høyst trolig er det strekking av ligamentene som holder livmoren på plass du kjenner. De vokser masse, og av og til kan det gjøre vondt i magen (spes. på sidene) og i lysken. Dersom du er urolig kan det være like greit å ta en tur til lege/jordmor, både for å sjekke at alt er ok, og slik at du kan slappe skikkelig av! Når du er 13+3 vil de kanskje kunne høre fosterlyden, og dermed fastslå at det er liv der inne! (Men for enkelte er 13+3 litt i tidligste laget!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå