Gå til innhold

April: Mammatreff for Oslodamene:)


siljewill

Anbefalte innlegg

Vi ble enige paa forrige treff at det naa er paa tide med et treff for bare mammaene.

Legger det ut naa slik at flest mulig faar vaert med.

Begivenheten skal finne sted loerdag 17 februar.

Vi har foerst voerspiel hjemme hos noen, flere hadde mulighet til aa ha det, men vi har enda ikke bestemt hvem det blir hos. Og saa er planen aa gjoere byen utrygg utpaa kvelden.

Haaper det er mange som blir med, gleder meg:)

 

Silje(uten Mikkel denne gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ej he så lyst på team ecbo ej..... fleire som vil det? er ganske dyrt da, men digga sånne humorting! Trur det kosta ca 450 kr per billett, og showet går både 16 og 17 februar. Så viss alle som skal ut he lyst til det, kunne vi jo hatt det som vorspiel? Skjønna viss det blei litt annerledes enn dere hadde tenkt, og ej skal uansett, så finn nok noen andre å ta følge med i tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal paa noe lignende helga etter med soesteren, "en himmel full av stjerner". Kan vaere med der om du vil:)

Jeg hadde vertfall mer tenkt meg et voerspiel der man kunne faa snakket mer med hverandre, kjekt aa snakke med dere mer uforrstyrret, og om andre ting enn bare barn kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gøy! men blir vi bare to mon tro? hehe

Hallo folkens!! FEST!

 

Skla på team ecbo 16. feb, fant en vennine som ville!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mamma kommer den helgen, og siden ej skal på team ecbo på fredag bør ej nok pleie besøket på lørdag.. Var ikke noe særlig oppsluttning uansett ser ej..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo tenkt å hive meg med ut, det skal bli herlig. Etter nesten en uke med en "klegg" av en datter som ikke har vært helt i slag er det godt å tenke på å komme seg ut.

 

Kom igjen oslo-damer- vi trenger å blåse ut litt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med:) Eneste betingelsen er at soesteren min kan faa vaere med da hun har kommet helt fra vestlandet for aa besoeke meg, saa haaper det gaar greit for dere andre som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hos emmo i morgen. Grete, Hanne blir ogsaa med.

Vi kunne komme kl 1930. Legger ut siden jeg tror hun ikke har int kontakt enda.

Alle dere her var vell med paa treffet der saa dere vet hvor det er?

 

Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Markus skal desverre bort denne helgen og jeg har ikke klart å skaffe barnevakt, så det ser dårlig ut for oss. men vil veldig gjerne treffe dere igjen snart, da. Kanskje vi kan ta et mammatreff her hos oss neste gang, så får dere heller være overbærende med oppussingskaos;-)

 

Stor klem fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...