Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er plaget med kynnere?Har kjent det veldig godt i dag?ikke vondt men slitsomt...blir bekymret..er bare 16 uker på vei..Er d normalt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e det din første unge? Har vært kjempeplaga i dette svangerskapet, nr 3, helt fra uke 12. Det er ikke nødvendigvis farlig. Ring jordmor og snakk med henne, kan være et tegn på urinveisinfeksjon - mi jordmor sendte en urinprøve til dyrkning for å sjekke.

Skrevet

Nope min tredje også..hadde kynnere i forrige svangerskap også, men ikke så tidlig..Fikk begge de andre ungene mine for tidlig..fem og seks uker før...Så lenge det er normalt så..har ikke ondt

Skrevet

har forøvrig svart deg under det der Alva-innlegget mitt også - ho jordmora mi hadde så gode tips serru!

Hehe, det er visst vanlig med tidlige kynnere med nr tre, ja. Arti at vi er så mange flergangs! Er du gammel da?

Skrevet

Er 24 år..blir 25 i år da...Jepp jeg har to jenter fra før..ei på 4 å ei som blir to i februar...Har hatt en del tull med svangerskapene mine tidligere..Håper at dette går knirkefritt.-) Men har fått beskjed om full sykemelding fra senest uke 28..etter det må jeg ligge mest mulig å slappe av...

Skrevet

hvor gammel er du?Har du hatt greie svangerskap tidligere?

Skrevet

hei igjen!

Er 31 år, har en gutt på ti år og ei jente på tre år fra før. Det første svangerskapet mitt var virkelig smertefritt. Rask og fin fødsel og alt, fødte ei uke før ul-termin. Nr to, var tyngre, jeg var mer hormonell og slet noe med bekken, fødte raskt denne gangen også, tre dager over ul-termin.

Denne gangen er jeg i bedre humør, og trives egentlig med å gå gravid, men så er det de der kynnerne. Noen ganger tenker jeg at dette blir å gå galt. Men så er den lille jenta i magen min like aktiv og glad (ja det ser jeg jo bare for meg...) ei stund etterpå!!

Jobber som lærer, full tid.

Skrevet

Okei!huff håper å tror at dette skal gå bra.har ikke hatt ondt heller. Var hos jordmor i dag og hørte hjertelyden.:-) Det var etter jordmorbesøket at kynnerne kom..Skal gå å legge meg nå..Så går det vel over.

Skrevet

Jeg venter også nr tre, og har hatt mye kynnere siden ca uke 12. Ble ganske bekymret så jeg tok det opp med legen. Han sa det var helt normalt når man har vært gravid flere ganger før.

Han sa også at det var ytterst sjelden at mye kynnere betydde for tidlig fødsel, det var først lenger ut i svangerskapet at kynnere kunne begynne påvirke livmortappen..

Eneste "middelet" han hadde som kunne hjelpe var å ta det mer med ro, så han kunne sykemelde meg helt eller delvis. Jeg valgte å vente med det. Nå er jeg 20 uker og det har egentlig ikke blitt noe værre, bare merker de bedre siden jo livmora er større nå.

Skrevet

Okei, jeg kjenner det så godt..mest om kvelden..Og mest når jeg slapper av...når jeg reiser meg og går rundt kjenner jeg ingenting...er fremdeles bekymret jeg...tror forresten jeg har fått en uvi også:-(

Skrevet

Hm... æ tenke no bare - hvorfor er det man kan bli sykemeldt når det ikke er farlig? Er det fordi det er så ubehagelig for oss???

Skrevet

Hm vet ikke...kansje..+ at man kansje blir bekymret av å ha mange kynnere+ at man kansje får mindre kynnere hvis man ikke er i jobb..:-) Ikke godt å si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...