chill+enda en til Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Skulle skynde meg litt etter et av barna i bhg idag, og fikk den mest merkelige følelsen i underlivet! Akkurat som om baby pressa seg nedover eller noe sånt.. så gikk det over litt, for så å komme tilbake... Skjedde et par ganger til, akkurat som om h*n skviser seg nedover... Det var en skikkelig ubehagelig følelse, siden jeg var så lite forberedt på det! 33+3 idag, og på jordmorkontroll på fredag lå h*n med hodet neover iallefall.. Hva skjer?
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hodet festa seg? Nedpress er det også noe som heter... Kan ikke så mye om det jeg da
Philippa=) Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er i uke 38, var hos JM i uke 36 og 37 å begge gangene fikk jeg beskjed at den ikke hadde festet seg, men den lå med hodet ned. Den kan ligge å duppe opp og ned fra bekkenet før den fester seg. Så det er sikkert det du har kjent. litt tidlig ennå til å feste seg.... eller?
chill+enda en til Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 Var det jeg også tenkte, at det kanskje var litt tidlig å feste seg alt nå... Men kan bli festlig om den følelsen skal dukke opp hver gang jeg småløper litt, hehe... Tror iallefall at hodet fortsatt ligger ned, for her er det vill sparking oppover mot ribbeina... Godt h*n koser seg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå