Gå til innhold

Jane, TFK og OTH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gira meg veldig på TFK nå, men har hele tiden vært fristet av OTH og når jeg så litt nærmere på Jane var de jo ganske tøffe også... Noen som har et sammenligningsgrunnlag? Eller erfaringer med noen av de som de gidder å dele? Og når d gjelder TFK; hva synes dere om de forskjellige- Joggster Twist, Joggster III og Pro 3?

Gi meg litt da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare erfaring med TFK jogster twist og er superfornøyd.

Skal du gå veldig mye i skog/på ujevnt underlag vil det vel kanskje lønne seg å kjøpe jogster III pga av fast fremhjul.

Ellers ville jeg valgt twisten.

Pro kan man snu sittedelen på,men er ganske mye tyngre,og ikke like stor i sittedelen.

Jane vet jeg ingen ting om.

OTH har jeg hørt mye bra om,men en negativ ting med den er at fotbrettet ikke kan justeres.Den blir også lenger enn TFK sammenlagt.

Skrevet

Dytter litt igjen... Kan man justere fotbrettet på TFK sine vogner da? Synes de også ser ut som de er u-justerbare.. Hva er egentlig forskjellen på Twist og III, sånn utenom framhjulet? Og de svingbare hjula en kan kjøpe som tillegg til III vogna-er de gode?

Skrevet

ingen forskjell mellom twister og III, utenom forhjulet. spesiellt stag til III som gjør at den kan festes til sykkel som sykkelvogn, sa forhandleren...kan få kjøpt til dobbelt svingbart forhjul til III,da blir prisene på vognene den samme. III er iutgangspunktet 500kr billigere. Salg på Barnas hus 22.jan, 1000kr avslag

Skrevet

fotbrettet kan justeres på TFK ja...ihvertfall jogster twist,men regner med alle modellene er like der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...