Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 og kan du fortelle om bivirkninger,blødning osv? går nå på cerazette..er d det eneste prevensjonsmiddelet jeg kan bruke nå som jeg ammer? Jeg blir snart gal..har gått på den i 5 mnd ca nå og har blødd omtrent hele tide...bare sånn irriterende småblødninger...! Vil ha en pille der jeg blør EN gang i mnd...og ikke hele tiden.... forslag?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg bruker også Cerazette, har gjort det i to måneder nå. Har ikke blødd en eneste liten dråpe. Men humøret er fryktelig svingende, mistenker at det er pilla sin skyld. Noen som merket forskjell på humøret da de slutta med Cerazette? Lurer på om jeg skal prøve hormonspiral i steden...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker og cerazette. Og har ikke blødd noe i det hele tatt etter jeg begynte. Bare når jeg glemte å ta i to-tre dager en gang husker jeg. Jeg vet ikke om det er cerazette som bidrar til det, men har nettopp begynt med "lykkepiller" fordi jeg har fått så innmari depresjoner, og humøret svinger som aldri før. Legen min nevnte ikke noe spess om p-pilla, men sa bare at noen ble påvirket av den. Om du sliter med psyken, oppsøk lege, eller skriv inn til klara-klok.no, super side asså. Der jeg fikk vite at jeg har en såkalt fødselsdepresjon. Og det 8 måneder etter fødsel..! Kjipe greier. Men det ble bare verre, så måtte ta kontakt med noen..
mamma til en prinsesse Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Tar du pilla noe lunde samme tid hver dag??? Har hørt at det kan hjelpe mot blødningene. Jeg tar den alltid med kveldstellet til gullet, og hadde bare en blødning som varte i en uke ca to uker etter at jeg begynnte på dem. Har gått på de i 3 mnd nå og ikke hatt noen bivirkninger heldigvis
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 jeg har gått på cerazette i tre mnd og blødd i tre mnd. jeg har på alarm på tlf, slik at jeg tar pilla akkurat samme tidspunkt hver dag, men det hjelper ikke noenting. hva kan man gjøre, er det bra å gå slik å blø HVER dag? kjipt, for vi er med på babysvømming og det ikke noe ålreit å ikke få vært med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå