Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Men jeg er så råtten i magen for tiden..vet det ikke har noe med kostholdet og gjøre! Føler jeg må på do hele tiden men det kommer ikke noe,men har jo mye luft i magen å den lukta kan sikkert få en hest til og sovne inn! Samtidig som dette har jeg mye vondt i ryggen og stikkninger i magen. Hva skjer? Er i uke 36.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Da er vi fleire. Men slik har det vert dei andre gangane eg har vore gravid og. Stkkars liten baby som bur inne i svovellukta
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg går også ofte på do (bommelom) og har mens´ smerter i magen og korsryggen. (Men jeg har ikke problem med avf.... heldigvis). Jeg er i uke 38 nå, men har hatt det slik noen uker. Tror bare at det er kroppen som gjør seg klar til fødsel..... håper ihvertfall det=)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Du kan ikke ha fått forstoppelse da? Jeg fikk det for ei uke siden, er i uke 37 nå jeg og det høres veldig ut som det jeg hadde.. hehe.. minus fjertlukta dah.. ;P
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Nei jeg går normalt på do,men føler jeg må hele tiden uten at det kommer noe hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå